تغییر ترکیب تیم ملی تنیس روی میز بعد از یک سال و نیم

به گزارش یزد بلاگ، به گزارش خبرنگاران، آخرین رقابت انتخابی برگزار گردیده برای مشخص ترکیب تیم ملی تنیس روی میز، سال گذشته پیش از بازی های آسیایی 2018 اندونزی و برای مشخص ملی پوشان اعزامی به این بازی ها و همچنین مسابقات قهرمانی آسیا برگزار گردید.

تغییر ترکیب تیم ملی تنیس روی میز بعد از یک سال و نیم

حالا بعد از یک سال و نیم قرار است با برگزاری رقابت های انتخابی، ترکیب تیم ملی تنیس روی میز در هر دو بخش مردان و بانوان دستخوش تغییراتی گردد. این تغییرات برای مسابقات تیمی قهرمانی دنیا اعمال می گردد.

رقابت های انتخابی تیم ملی تنیس روی میز در بخش مردان با حضور 16 بازیکن در روزهای 23 و 24 آذرماه برگزار می گردد. 12 بازیکن برتر این مرحله طی روزهای 26 تا 29 آذرماه مرحله نهایی انتخابی را برگزار می نمایند.

16 پینگ پنگ باز هم برگزارنماینده مسابقات انتخابی تیم ملی تنیس روی میز در بخش بانوان خواهند بود. این بازیکنان 22 و 23 آذرماه در مرحله مقدماتی با هم رقابت می نمایند. مرحله نهایی انتخابی تیم ملی بانوان هم 25 تا 28 آذرماه با حضور 12 بازیکن برتر مرحله مقدماتی برگزار می گردد.

به گزارش خبرنگاران، رقابت های تنیس روی میز قهرمانی دنیا 3 تا 10 فروردین ماه سال آینده به میزبانی بوسان کره جنوبی برگزار می گردد. تیم ملی ایران با چهار بازیکن در هر بخش مردان و بانوان در این رویداد حاضر خواهد شد.

تیم ملی تنیس روی میز مردان پیش از مسابقات قهرمانی دنیا باید در رقابت های گزینشی المپیک شرکت کند که 2 تا 6 بهمن ماه در پرتغال برگزار می گردد. تیم ملی این رویداد را با ترکیب فعلی که متشکل از نوشاد و نیما عالمیان، امیرحسین هدایی و امین احمدیان است، پشت سر خواهد گذاشت.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 27 دی 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: yazdblog.ir شناسه مطلب: 190

به "تغییر ترکیب تیم ملی تنیس روی میز بعد از یک سال و نیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تغییر ترکیب تیم ملی تنیس روی میز بعد از یک سال و نیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید