مسابقات تنیس روی میز انتخابی المپیک در آسیا به تعویق افتاد

به گزارش یزد بلاگ، به گزارش خبرنگاران، طبق برنامه اعلام شده از سوی فدراسیون جهانی تنیس روی میز، قرار است مرحله پایانی مسابقات گزینشی المپیک - در سطح جهانی- طی روزهای 26 تا 28 اسفندماه در قطر برگزار شود.

مسابقات تنیس روی میز انتخابی المپیک در آسیا به تعویق افتاد

بر همین اساس کنفدراسیون تنیس روی میز آسیا اینگونه مصوب کرده بود که رقابت های منطقه ای این قاره پیش از مسابقات گزینشی جهانی و طی روزهای 23 تا 25 اسفندماه در همان قطر برگزار شود تا بازیکنان شرکت کننده در رقابت های گزینشی قاره که پیروز به کسب سهمیه نمی شوند بلافاصله بتوانند در مسابقات گزینشی جهانی هم شانس خود را برای کسب سهمیه امتحان کنند.

پیش از این قرار بود رقابت های انتخابی قاره ای در دیگر قاره ها و از جمله اروپا هم پیش از مسابقات گزینشی جهانی برگزار شود. قاره اروپا اما اخیراً اقدام به تغییر زمان این رقابت ها و موکول کردن آن به بعد از مسابقات انتخابی جهانی کرده است. بر همین اساس کنفدراسیون تنیس روی میز آسیا هم این جابه جایی را در برنامه خود قرار داده است.

کنفدراسیون تنیس روی میز آسیا روز گذشته تغییر زمان برگزاری مسابقات انتخابی المپیک در سطح این قاره را به فدراسیون ایران اعلام کرد و اینکه برگزاری این مسابقات در زمان اولیه (23 تا 25 اسفندماه) لغو و بلافاصله پس از مسابقات گزینشی جهانی در همان قطر آغاز می شود اما هنوز زمان جدید به صورت رسمی اطلاع رسانی نشده است.

ایران در هر دو بخش مردان و بانوان در مسابقات گزینشی المپیک در سطح جهانی و آسیایی شرکت می کنند. نوشاد و نیما عالیمان در بخش مردان و ندا شهسواری و شیما صفایی در بخش بانوان کنندگان اعزامی به این مسابقات خواهند بود.

تنیس روی میز ایران با نوشاد و نیما عالمیان و ندا شهسواری در المپیک ریو حضور داشت.

سی و دومین دوره بازی های المپیک با یک سال تاخیر مردادماه سال آینده به میزبانی توکیو برگزار می شود.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 3 اسفند 1399 بروزرسانی: 3 اسفند 1399 گردآورنده: yazdblog.ir شناسه مطلب: 3242

به "مسابقات تنیس روی میز انتخابی المپیک در آسیا به تعویق افتاد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مسابقات تنیس روی میز انتخابی المپیک در آسیا به تعویق افتاد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید