تغییر برنامه در مراسم تشییع میناوند

به گزارش یزد بلاگ، در حالی که پیش از این عنوان شده بود مراسم تشییع پیکر مرحوم مهرداد میناوند روز آدینه برگزار خواهد شد، با رضایت و نظر خانواده آن مرحوم مراسم تشییع امروز پنجشنبه در قطعه نام آوران بهشت زهرا برگزار خواهد شد.

تغییر برنامه در مراسم تشییع میناوند

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران، در حالی که پیش از این عنوان شده بود مراسم تشییع پیکر مرحوم مهرداد میناوند روز آدینه برگزار خواهد شد، با رضایت و نظر خانواده آن مرحوم مراسم تشییع امروز پنجشنبه در قطعه نام آوران بهشت زهرا برگزار خواهد شد.

خانواده میناوند از مردم درخواست کردند به دلیل شرایط حاد کرونایی از حضور در بهشت زهرا خودداری نمایند.

سعید خال مدیر عامل سازمان بهشت زهرا و شهردار حرم مطهر حضرت امام (ره) در همین زمینه گفت :پیکر مهرداد میناوند در جوار سایر پیشکسوتان نام آور پرسپولیس در قطعه 255 نام آوران و ورزشکاران بهشت زهرا آرام خواهد گرفت .

وی اضافه نمود: برابر هماهنگی به عمل آمده با کمیته المپیک و باشگاه پرسپولیس پیکر بازیکن خوشنام تیم ملی فوتبال و باشگاه پرسپولیس در جوار سایر پیشکسوتان نام آور و فقید این باشگاه آرام در قطعه نام اوران خواهد گرفت . با توجه به درخواست جامعه ورزشی کشور و حتی خود خانواده این عزیز و پیشکسوتان باشگاه پرسپولیس به دلیل شرایط خاص کشور و تهران و جلوگیری از شیوع بیماری کرونا از حضور فیزیکی در تشییع جنازه در جهت حفظ پروتکل های بهداشتی و سلامت خود عزیزان و جامعه از حضور در تشییع جنازه و تجمع های غیر ضروری جدا خودداری کنید.

نماشو: نماشو، طراحی سایت، سئو، چاپ و طراحی گرافیکی را به ما بسپارید.

اسلیم فا: اسلیم فا: مجله دوخت و دوز، طراحی لباس و انتخاب لباس

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 6 مهر 1400 بروزرسانی: 6 مهر 1400 گردآورنده: yazdblog.ir شناسه مطلب: 3265

به "تغییر برنامه در مراسم تشییع میناوند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تغییر برنامه در مراسم تشییع میناوند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید