تشدید برخورد با فعالیت خانه مسافرهای غیرمجاز در کردستان

به گزارش یزد بلاگ، سرپرست اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان کردستان گفت: در راستای پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا، برخوردهای قانونی با فعالیت خانه مسافرهای غیرمجاز در سطح استان تشدید شد.

تشدید برخورد با فعالیت خانه مسافرهای غیرمجاز در کردستان

جهت دریافت خدمات پتینه کاری چیست با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. هر گونه خدمات رنگ آمیزی با تکنیک های مدرن پتینه کاری را به ما بسپارید.

به گزارش خبرنگاران به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی کردستان، اسماعیل مریوانی گفت: به منظور پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا و نیز اجرای مصوبات کمسیون امنیت گردشگران استان، با فعالان غیرمجاز خانه مسافر و افراد کلید و بنر به دست در مبادی ورودی بعضی از شهرهای گردشگر پذیر، برابر قانون و مقررات برخورد جدی و قانونی خواهد شد.

او اضافه نمود: تمامی دستگاه ها و ادارات عضو کمیته های 10 گانه ستاد اجرایی خدمات سفر بنا به اهمیت و حساسیت موارد پیشگیرانه از شیوع بیماری ویروسی کرونا در آمادگی کامل هستند و با موارد غیرقانونی برخورد خواهند کرد.

مریوانی ضمن تقدیر از تعامل و همکاری مشترک ادارات متولی ازجمله استانداری استان، مرکز بهداشت، نیروهایی امنیتی و انتظامی، اجرای شدن این امر را در پیشبرد اهداف و ارتقای امنیت عمومی و بهداشت فردی و عمومی جامعه بسیار مؤثر و مهم برشمرد.

او اضافه نمود: هم اکنون در شهرستان بانه و بعضی مناطق دیگر استان افرادی خلاف قانون و مقررات حاکم بر تأسیسات گردشگری فعالیت می نمایند که به دلیل عدم مجوز فعالیت و نیز عدم نظارت و کنترل کامل دستگاه های متولی بر عملکرد و فعالیت آن ها، به عنوان عامل تهدیدنماینده موارد بهداشتی و ایمنی در جامعه تلقی می شوند، بنابراین جمع آوری این گونه فعالیت های غیرقانونی امری لازم است.

مریوانی با درخواست از مردم و گردشگران برای معرفی افراد سودجو، خواهان جمع آوری سریع فعالیت ها و خدمات غیرمجاز در سطح استان به ویژه شهرستان بانه در تمامی صنوف شد.

منبع: میراث آریا
انتشار: 24 اسفند 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: yazdblog.ir شناسه مطلب: 439

به "تشدید برخورد با فعالیت خانه مسافرهای غیرمجاز در کردستان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تشدید برخورد با فعالیت خانه مسافرهای غیرمجاز در کردستان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید