تسهیل صدور ویزا قزاقستان برای گردشگران خارجی

به گزارش یزد بلاگ، مرکز مطبوعاتی وزارت کشور قزاقستان از تسهیل دریافت ویزا این کشور توسط شهروندان کشورهای خارجی اطلاع داد.

تسهیل صدور ویزا قزاقستان برای گردشگران خارجی

با وبسایت گردشگری آژانس مسافرتی همراه باشید، تا ببینید هیچ چیز بالاتر از تخصص نیست.

به گزارش خبرنگار خبرنگاران در دوشنبه، مرکز مطبوعاتی وزارت کشور قزاقستان با راه اندازی سرویس الکترونیکی دعوت شهروند خارجی امکان اخذ ویزای این کشور توسط شهروندان خارجی را آسان کرد.

بنابر این گزارش، صدور دعوت نامه برای ورود، یکی از خدمات پر تقاضا دولتی به شمار می رود که توسط وزارت کشور قزاقستان ارائه می گردد.

تا راه اندازی سرویس الکترونیکی، شهروندان خارجی علاقمند به سفر به قزاقستان حین دریافت ویزا این کشور با مسائل زیادی از جمله حضور شخصی در سفارت قزاقستان و امکان انتظار 30 روز و یا بیشتر از آن برای دریافت پاسخ رو به رو بودند.

اما بعد از راه اندازی شکل الکترونیکی سرویس صدور دعوت نامه به شهروندان خارجی ویزا قزاقستان را می توان به وسیله پورتال www.vmp.gov.kz در 5 روز کاری دریافت کرد.

برای این متقاضی بعد از ورود به حساب شخصی در پورتال مذکور باید درخواست را پر و داده های مهمان خارجی را وارد و هزینه مورد احتیاج را پرداخت کند.

بعد از 5 روز کاری به حساب شخصی متقاضی یک شماره ثبت نام 10 رقمی دعوت نامه منتقل می گردد که این شماره را باید به شهروند خارجی انتقال داد.

شهروند خارجی با استفاده از این شماره درخواست دریافت ویزا قزاقستان را در پورتال مرتبط مهاجرتی این کشور پر نموده و بعد از 15 دقیقه ویزا الکترونیکی را دریافت می نماید.

در حال حاضر سرویس دعوت نامه الکترونیکی شهروندان خارجی برای صدور ویزا الکترونیکی تک ورودی В1، В2، В3 برای ورود به قزاقستان با اهداف تجاری و دسته В10 با اهداف خصوصی می باشد.

باید گفت که در حال حاضر با این ویزا الکترونیکی تنها می توان به وسیله فرودگاه های شهرهای نورسلطان و آلماتی قزاقستان وارد این کشور شد.

انتظار می رود که این اقدام در سال 2020 میلادی برای تمام گذرگاه های مرزی قزاقستان اجرا گردد.

انتهای پیغام/.

منبع: خبرگزاری فارس
انتشار: 16 بهمن 1398 بروزرسانی: 19 مهر 1399 گردآورنده: yazdblog.ir شناسه مطلب: 308

به "تسهیل صدور ویزا قزاقستان برای گردشگران خارجی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تسهیل صدور ویزا قزاقستان برای گردشگران خارجی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید