تاکید بر گسترش گردشگری سلامت در بازدید معاون گردشگری کشور از دانشگاه علوم پزشکی

به گزارش یزد بلاگ، به گزارش روابط عمومی معاونت گردشگری وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی صبح امروز دکتر تیموری معاونت گردشگری کشور به منظور افزایش ظرفیت گردشگری سلامت و بهره برداری بهتر از امکامات پزشکی کشور در حوزه گردشگری با دکتر کوه پایه زاده ریاست دانشگاه علوم پزشکی ایران به گفت و گو نشست.

تاکید بر گسترش گردشگری سلامت در بازدید معاون گردشگری کشور از دانشگاه علوم پزشکی

برای سفر با تور تفریحی پوکت همراه ما باشید. هیچ جا بهتر از سواحل زیبای تایلند نمیتواند خستگی را از تن شما بدر کند و تجربه آرامش را به شما بدهد.

مسئولان دانشگاه علوم پزشکی ایران پس از تشریح امکانات آموزشی و امکانات درمانی بیمارستان های این دانشگاه، برای اعلام بیمارستان های تحت مدیریت به عنوان پایلوت گردشگری سلامت اعلام آمادگی کردند.

معاون گردشگری کشور با پر اهمیت شمردن حوزه گردشگری سلامت بر لزوم همکاری و هم افزایی میان دانشگاه علوم پزشکی ایران و فعالان این بخش تاکید نمود . وی ادامه داد: تخصص پزشکان ایرانی در منطقه زبان زد است و خدمات گردشگری سلامت با بیشترین کیفیت و حداقل هزینه ها و در قالب بسته های قابل رقابت ارائه می گردد و این امر ویژگی منحصر بفردی بشمار می رود که تنها در ایران فراهم شده است.

تیموری با تاکید بر لزوم هم افزایی میان وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی با وزارت بهداشت، دانشگاه علوم پزشکی ایران و مراکز درمانی در راستای توسعه گردشگری سلامت، به بهره گیری از تجربیات بین المللی در این حوزه اشاره نمود و الگو برداری از تجربیات پیروز سایر کشورها را امری کلیدی دانست.

معاون وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی در مورد محدودیت های ایجاد شده برای ورود گردشگران خارجی و توقف صدور ویزای توریستی ایران با نظر ستاد ملی کرونا گفت: پروتکل ورود گردشگران بین المللی به ایران با همکاری و تعامل ارگان های فرابخشی متولی امر سفر تهیه شده است و امیدواریم با بهتر شدن شرایط کرونا در کشور این محدودیت ها هرچه زودتر برداشته گردد، باید به تصویری که از کشور در خارج مرزها بازتاب داده میگردد توجه ویژه ای داشته باشیم تا بعد ها گردشگری کشور از این ناحیه دچار لطمه نشده و جهت احیای وجه گردشگری کشور هزینه تراشی نگردد.

در این نشست که با حضور دبیر شورای راهبردی گردشگری سلامت، مشاور فرهنگی معاون گردشگری و معاونین دانشگاه برگزار گردید با تصمیم طرفین برگزاری جلسات کارشناسی و تشکیل کارگروه تخصصی در دستور کار نهاده شد.

منبع: گردشبان
انتشار: 22 آبان 1399 بروزرسانی: 22 آبان 1399 گردآورنده: yazdblog.ir شناسه مطلب: 2401

به "تاکید بر گسترش گردشگری سلامت در بازدید معاون گردشگری کشور از دانشگاه علوم پزشکی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تاکید بر گسترش گردشگری سلامت در بازدید معاون گردشگری کشور از دانشگاه علوم پزشکی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید