تاکسی سرویس خودران در شانگهای راه اندازی شد

به گزارش یزد بلاگ، شرکت آئوتوایکس بسیار زودتر از گوگل و اوبر ارائه خدمات تاکسیرانی خودران و هوشمند خود را در شهر شانگهای چین شروع کرد.

تاکسی سرویس خودران در شانگهای راه اندازی شد

با ما همراه باشید و با تور ارزان چین از شگفت انگیزترین کشور دنیا دیدن کنید بر روی دیوار چین سلفی بگیرید، از قصر ممنوعه دیدن کنید و در خیابان شانگهای پیشرفته ترین آسیا قدم بزنید.

شرکت آئوتوایکس که کار خود را در سال 2018 شروع نموده، به سرعت در حال رشد و افزایش توان خود در زمینه فراوری خودروهای خودران است و از ماه آوریل ارائه خدمات تاکسیرانی خودران را به صورت آزمایشی شروع نموده بود و حالا این خدمات را به طور سرتاسری در شانگهای ارائه می دهد.

آئوتوایکس به تازگی در ایالت کالیفرنیا هم مجوز تست خودروهای خودران را کسب نموده است. این شرکت سومین شرکتی است که در آمریکا چنین مجوزی دریافت می نماید.

شرکت یادشده توسط یکی از اساتید سابق دانشگاه پرینستون اداره می گردد و همکاری استراتژیک خود را با شرکت علی بابا شروع نموده است. ناوبری و راهنمایی تاکسی های خودران آئوتوایکس در شهر شانگهای با استفاده از نقشه های فراوریی علی بابا موسوم به آئوتوناوی صورت می گیرد.

خدمات این ناوگان تاکسیرانی موسوم به روتاکسیز به وسیله یک اپلیکیشن تلفن همراه که توسط شرکت لتزگو طراحی شده، در دسترس است. پیش بینی می گردد شیوع ویروس کرونا باعث استقبال از تاکسی های خودران بدون راننده گردد، زیرا احتمال انتقال ویروس کرونا از این طریق کمتر است.،مهر

منبع: ایران آنلاین
انتشار: 16 مهر 1399 بروزرسانی: 16 مهر 1399 گردآورنده: yazdblog.ir شناسه مطلب: 2003

به "تاکسی سرویس خودران در شانگهای راه اندازی شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تاکسی سرویس خودران در شانگهای راه اندازی شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید