تاسیس شورای کارکنان گوگل در اتحادیه اروپا

به گزارش یزد بلاگ، تعداد زیادی از کارکنان اروپایی گوگل به زودی در قالب یک شورا به نام شورای کارکنان گوگل به فعالیت خود ادامه می دهند تا بتوانند بهتر فعالیت های خود را با گوگل هماهنگ نمایند.

تاسیس شورای کارکنان گوگل در اتحادیه اروپا

به گزارش خبرنگار گروه علمی و دانشگاهی خبرنگاران به نقل از زددی نت، در سال های اخیر تنش هایی در زمینه نحوه رتبه بندی کارکنان اروپایی گوگل و حقوق و دستمزد آنها و نیز ارتباط گوگل با اتحادیه اروپا وجود داشته و به نظر می رسد تشکیل این شورا بتواند تمامی این مسائل را بهبود ببخشد.

بر همین اساس گروهی متشکل از 153 کارمند گوگل از 11 دفتر اروپایی این شرکت به فرایند تشکیل این شورا می پیوندند و کوشش می نمایند روابط کاری خود با گوگل و اتحادیه اروپا را بهتر تنظیم نمایند.

گوگل که با این موضوع موافق است، در گام اول نهادی موسوم به نهاد مشورتی خاص یا اس ان بی را تاسیس نموده تا نمایندگانی از اتحادیه اروپا در فرایند انتخاب اعضای اس ان بی دخالت نمایند. در ادامه اس ان بی چارچوب و دامنه فعالیت شورای کارکنان را معین می نماید. این احتمال وجود دارد که چنین فرایندی در خصوص بعضی شرکت های عظیم دیگر با بیش از هزار کارمند در اروپا تکرار گردد.

نماشو: نماشو، طراحی سایت، سئو، چاپ و طراحی گرافیکی را به ما بسپارید.

منبع: خبرگزاری فارس
انتشار: 6 شهریور 1400 بروزرسانی: 6 شهریور 1400 گردآورنده: yazdblog.ir شناسه مطلب: 755

به "تاسیس شورای کارکنان گوگل در اتحادیه اروپا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تاسیس شورای کارکنان گوگل در اتحادیه اروپا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید