9 راه کار برای افزایش موفقیت تیم ها در محل کار

به گزارش یزد بلاگ، محل کار شما هر چقدر هم که مرتب و منظم باشد، مثل هر شرکت دیگری می تواند از تغییرات و بهینه سازی هایی سود ببرد. با انجام این کارهای جزئی، کم هزینه و آسان می توانید محیط کارتان را در جهت بهتر دگرگون و اتمسفر شرکت را پربازده تر و فرح بخش تر کنید.

9 راه کار برای افزایش موفقیت تیم ها در محل کار

1. آنها را به مشارکت دعوت کنید

نظر اعضای تیم تان را در خصوص جوانب مختلف محیط کار و تصمیمات گوناگون مثل دکور شرکت بپرسید. حتما لازم نیست که کارکنان شما سقف را رنگ نمایند. همین که صدای شان شنیده گردد، باعث می گردد حس خوبی نسبت به محیط کار داشته باشند.

2. نورپردازی خوبی انتخاب کنید

درست است که لامپ های مهتابی دوام بیشتری دارند، اما نور آنها واقعا آزاردهنده است و باعث سردرد می گردد. حتی علم هم این موضوع را تایید می نماید. تا به امروز تحقیقات مختلفی صورت گرفته که رابطه مستقیم میان سردرد و لامپ های مهتابی را نشان می دهند.

3. به همه انگیزه دهید

در شرکت تان یک بورد تهیه کنید تا کارمندان بتوانند جمله ها یا تصاویر الهام بخش و مشوقانه را به آن بچسبانند. می توانید دور این بورد جمع شوید و با هم درباره محقق کردن و استفاده از این ایده ها و نقل قول ها بحث کنید.

4. از دیدگاه های نو و متفاوت استقبال کنید

شما نمی توانید از یک طرف، کارمندان را مجبور کنید هر روز به مدت هشت ساعت به مانیتور خیره شوند و از طرف دیگر، انتظار داشته باشید که خلاق باشند. چند دست مبل و میزهای مجزا به کارمندان این فرصت را می دهد که کمی ریلکس شوند و فکر شان بازتر گردد. وقتی شرایط فرد و نمای مقابل چشم او عوض می گردد، سیناپس های عصبی جدیدی در مغز او باز شده و در پی آن فرد خلاق تر می گردد.

5. محیط کارتان را با گل و گیاه تزیین کنید

گیاهان چهر ه زیبا و فرح بخشی به اداره شما می بخشند. آنها در اتاق یک اداره حیات می دمند. تا به امروز هزاران تحقیق صورت گرفته که در آن مزایای گیاهان برای محیط کار به طول و تفسیر شرح داده شده که یکی از آنها افزایش 15 درصدی بازدهی است.

6. دما را متعادل کنید

بالا نبردن دمای اداره، شاید باعث گردد شما پول کمتری برای اندازه مصرف انرژی بپردازید. اما از طرف دیگر، اندازه بازدهی کارمندان شما را پایین می آورد. مطالعات نشان می دهند که دمای بین 20 تا 25 درجه سانتی گراد اندازه کارایی را افزایش می دهد و حتی تعداد غلط های املایی را کم می نماید.

7. تن سالم داشته باشید

از گوگل همواره به عنوان شرکتی یاد می گردد که به سلامت و رفاه حال کارمندان اش اهمیت زیادی می دهد. به عنوان مثال، کافه تریای گوگل یک دیوار صخره نوردی دارد تا کارمندان در زمان استراحت برای سالم ماندن از آن استفاده نمایند. هیچ احتیاجی نیست که اتاق استراحت را به تجهیزات کامل مجهز کنید، همین که در گوشه ای یک ابزار ورزشی باشد کافی است.

8. سبز باشید

کارمندان دوست دارند در شرکت هایی فعالیت نمایند که به محیط زیست اهمیت می دهند و تفاوتی ایجاد می نمایند. شرکت شما هم باید به همین نکته دقت کند و سبز باشد. چرا که در چند سال آینده، این موضوع به یک عرف تبدیل خواهد شد. علاوه بر این، کارمندان وقتی این فکریت را داشته باشند که شرکت شان به محیط زیست یاری می نماید، حس بهتری خواهند داشت و بیشتر کوشش می نمایند.

9. همه کنار هم باشید

تقسیم کردن اعضای تیم ها باعث ایجاد شکاف بین گروه ها می گردد. نکته اینجاست که اکثرا متوجه این موضوع نمی شوند. بهتر است که همه اعضای تیم ها با هم بنشینند. این باعث می گردد کار گروهی میان آنها بهتر گردد و در اعضای تیم حس خوشحالی ایجاد می گردد.

منبع: Inc

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 27 فروردین 1404 بروزرسانی: 27 فروردین 1404 گردآورنده: yazdblog.ir شناسه مطلب: 5157

به "9 راه کار برای افزایش موفقیت تیم ها در محل کار" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "9 راه کار برای افزایش موفقیت تیم ها در محل کار"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید