بنفیکا 1 ، لیورپول 3؛ پیروزی مهم شاگردان کلوپ در بازی رفت

به گزارش یزد بلاگ، به گزارش خبرنگاران- قرمزها بازی خود را بر حریف دیکته کردند و به برد شیرینی دست یافتند.

بنفیکا 1 ، لیورپول 3؛ پیروزی مهم شاگردان کلوپ در بازی رفت

به گزارش خبرنگاران، بنفیکا در جدالی سخت مقابل لیورپول شکست خورد. بدین ترتیب شاگردان یورگن کلوپ گام بزرگی برای رسیدن به جمع 4 تیم برتر قاره سبز برداشتند. لیورپول که هفته بعد در فینال لیگ برتر باید به مصاف منچسترسیتی برود، امشب در یک چهارم لیگ قهرمانان کار دشواری برابر بنفیکا نداشت و 1-3 به پیروزی دست یافت.

در همان دقایق ابتدایی و روی پاس تماشایی و پشت پای سادیو مانه بود که محمد صلاح فرصت خوبی برای زدن گل اول داشت، اما ضربه او محکم نبود و در اختیار دروازه بان بنفیکا قرار گرفت. اما حملات لیورپول ادامه یافت و در دقیقه 17 این تیم به گل اول دست یافت. ارسال کرنر اندرو رابرتسون از سمت چپ با پرواز بلند و ضربه سر دقیق ابراهیما کوناته همراه شد و مدافع نو مرسی سایدی ها گل اول را به ثمر رساند.

در دقیقه 23 بنفیکا خیلی سریع فرصت داشت گل تساوی را به ثمر برساند، اما ضربه اورتون روی ارسال نونز دقیق نبود و به تور کنار دروازه آلیسون بکر برخورد کرد. اما حملات لیورپول دوباره آغاز شد و این تیم در دقیقه 33 به گل دوم هم دست یافت. ارسال بلند ترنت الکساندر آرنولد در محوطه به لوییس دیاز رسید و او با ضربه سر دقیق خود در مقابل دروازه خالی سادیو مانه را صاحب فرصت کرد تا ستاره سنگالی فزونی لیورپول را دو برابر کند. در لحظات پایانی نیمه اول محمد صلاح روی ارسال آرنولد و در موقعیتی تک به تک فرصت خوبی برای زدن گل سوم داشت، اما ضربه او در اختیار ولاچودیمویس قرار گرفت و نیمه اول با فزونی 0-2 مرسی سایدی ها تمام شد.

بنفیکا نیمه دوم را بهتر آغاز کرد و خیلی زود اختلاف را به حداقل رساند. ارسال رافا سیلوا از بین پاهای کوناته رد شده و با اشتباه این بازیکن در مقابل دروازه به داروین نونز رسید تا او گل اول را به ثمر برساند. در دقیقه 55 این بار داروین نونز می توانست ارسال رافا سیلوا را تبدیل به گل دوم بنفیکا کند، اما ضربه سر او دقیق نبود و از بالای دروازه لیورپول به بیرون رفت.

دقایقی بعد اورتون در محوطه جریمه لیورپول و روی غفلت مدافعان این تیم صاحب فرصت بسیار خوبی برای زدن گل تساوی شد، اما آلیسون بکر با عکس العملی تماشایی ضربه این بازیکن را مهار کرد. اما در دقیقه 87 لیورپول به گل سوم رسید. روی پاس دقیق نبی کیتا بود که لوییس دیاز در موقعیتی تک به تک قرار گرفته و بعد از گذر از سد دروازه بان بنفیکا پیروز به باز کردن دروازه این تیم شد. در لحظات پایانی دیگو ژوتا فرصت تک به تک بسیار خوبی را از دست داد تا در نهایت لیورپول 1-3 از سد حریف خود عبور کند.

سرمربی قرمزها می داند که هنوز هیچ چیز تمام نشده است و نماینده پرتغال به این آسانی تسلیم نخواهد شد. یورگن کلوپ کسب پیروزی در خانه حریف را مهم ترین دستاورد تیمش در دیدار رفت از مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا می داند. لیورپول با فزونی 3-1 در دیدار نخست، حالا با آرامش بیشتری در آنفیلد پذیرای بنفیکا خواهد بود. سرمربی لیورپول در واکنش به این پیروزی گفته است:

مهم این بود که در بازی خارج از خانه برنده شویم. بنفیکا برای بقا جنگید؛ ما مقداری بیش از حد باز بازی کردیم ولی با وجود این که می توانستیم در آن صحنه بهتر دفاع کنیم، حریف لیاقت آن گل را داشت. آن ها چند باری توپ را به پشت خط دفاع ما فرستادند، بنابراین بازی سختی بود و من هم همین انتظار را داشتم. 2-0 فزونی خوبی است ولی این چیزی فراتر از آن نیست.

کلوپ افزود: دروازه بان حریف بهترین بازیکن شان بود؛ او چندین مهار خوب داشت. ما در نیمه اول 2-0 پیش افتادیم ولی به تلاش ادامه دادیم. اگر گل چهارم را هم می زدیم خوب بود ولی ما در سرزمین رویاها زندگی نمی کنیم! آن ها در آنفیلد باز هم تلاش خواهند کرد. آن ها در خانه آژاکس هم همین کار را کردند. ما از کیفیت شان مطلع هستیم. در این فاصله، یک بازی دلچسب دیگر در پیش داریم و سپس دوباره مهیای رویارویی با بنفیکا خواهیم شد.

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 21 خرداد 1401 بروزرسانی: 21 خرداد 1401 گردآورنده: yazdblog.ir شناسه مطلب: 4806

به "بنفیکا 1 ، لیورپول 3؛ پیروزی مهم شاگردان کلوپ در بازی رفت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بنفیکا 1 ، لیورپول 3؛ پیروزی مهم شاگردان کلوپ در بازی رفت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید