بهترین تیم های دانشجویی مسابقه مسئله محور ره نشان معرفی می شوند

به گزارش یزد بلاگ، بهترین تیم های دومین مسابقه مسئله محور ره نشان امروز معرفی و تجلیل می شوند.

بهترین تیم های دانشجویی مسابقه مسئله محور ره نشان معرفی می شوند

به گزارش خبرنگار گروه علم و پیشرفت خبرنگاران، مرکز همایش های بین المللی صدا و سیما امروز- چهارشنبه میزبان آئین اختتامییه دومین مسابقه مسئله محور بنیاد ملی نخبگان با عنوانره نشان با حضور سورنا ستاری، معاون علمی و فناوری رئیس جمهور و رئیس بنیاد ملی نخبگان است.

ره نشان یکی از مسابقات مسئله محور طرح شهید بابابی ذیل بنیاد ملی نخبگان است که در راستای ترغیب دانشجویان برای برطرف احتیاجهای صنعتی و دانش بنیان کشور در 5 حوزه آب و محیط زیست، انرژی، حمل و نقل، زیست فناوری و هوشمند سازی برگزار می گردد.

این مسابقه با همکاری شرکت های فناور و صنعتی با تعریف پروژه و راهبری تیم ها، زمینه جذب دانشجویان و فارغ التحصیلان مستعد را تحت حمایت بنیاد ملی نخبگان کشور فراهم نموده است.

شرکت نمایندگان در مسابقات ره نشان این فرصت را پیدا می نمایند تا در بستر انجام پروژه های واقعی و مورد احتیاج کشورمان، توانمندی های خود را محک زده و از بسترهای توانمندسازی ره نشان استفاده نمایند.

پس از آن در صورت عضویت در تیم های برگزیده، افراد و گروه ها راستا تخصصی خود را بصورت برپایی یک شرکت نوپا و یا جذب در مجموعه های فناور و صنعتی آغاز خواهند کرد.

منبع: خبرگزاری فارس
انتشار: 16 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 16 اردیبهشت 1401 گردآورنده: yazdblog.ir شناسه مطلب: 4779

به "بهترین تیم های دانشجویی مسابقه مسئله محور ره نشان معرفی می شوند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بهترین تیم های دانشجویی مسابقه مسئله محور ره نشان معرفی می شوند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید