بارش باران و برف در اصفهان ادامه دارد

به گزارش یزد بلاگ، دمای هوا در 24 ساعت آینده در بیشتر منطقه ها استان اصفهان یک تا دو درجه سردتر و برف وباران در منطقه ها غربی وجنوبی استان پیش بینی می گردد.

بارش باران و برف در اصفهان ادامه دارد

به گزارش خبرنگاران از اصفهان، آسیه آقاسی کارشناس پیش بینی اداره کل هواشناسی استان اصفهان گفت: در بیشتر منطقه ها مه صبحگاهی، افزایش ابر، وزش باد نسبتاً شدید و بارش باران و در منطقه ها جنوبی بارش برف و باران و در منطقه ها غربی رعد و برق پیش بینی می گردد.

وی با اشاره به گذر موجی تا اوایل وقت فردا و سپس استقرار جوی نسبتاً پایدار در منطقه ها مختلف استان اصفهان اضافه نمود: بیشینه و کمینه دمای هوا در کلانشهر اصفهان بین 14 و پنج درجه سانتی گراد بالای صفر در نوسان است.

وی گفت: در 24 ساعت گذشته بارش ها در شهرستان های فریدون شهر 58 میلی متر باران و 15 میلی متر برف، خوانسار 28 میلی متر، داران 22، سمیرم 18، چادگان 11، گلپایگان 10 و کاشان چهار میلی متر گزارش شده است.

کارشناس پیش بینی هواشناسی استان اصفهان اضافه نمود: گرم ترین نقطه استان، خور و بیابانک با دمای 18 درجه سانتی گراد بالای صفر و بوئین و میاندشت با دمای دو درجه سانتی گراد سردترین شهرستان استان پیش بینی می گردد.

ص

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 14 دی 1400 بروزرسانی: 14 دی 1400 گردآورنده: yazdblog.ir شناسه مطلب: 4659

به "بارش باران و برف در اصفهان ادامه دارد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بارش باران و برف در اصفهان ادامه دارد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید