اینتر یک فصل دیگر هم پریشیچ را به بایرن مونیخ قرض می دهد

به گزارش یزد بلاگ، شرایط اقتصادی به وجود آمده برای باشگاه اینتر ممکن است باعث گردد هافبک کروات این تیم یک فصل دیگر هم در باواریا بماند.

اینتر یک فصل دیگر هم پریشیچ را به بایرن مونیخ قرض می دهد

با تور آلمان از دیدنی ترین کشور اروپایی بازدید کنید و از شهرهای برلین، هانوفرو، فرانکفورت و مونیخ دیدن کنید.

به گزارش خبرنگاران و به از نشریه کوریره دلواسپورت، باشگاه های بایرن مونیخ و اینتر باید تا خاتمه ماه میلادی جاری (11 خرداد) با هم برای ماندن ایوان پریشیچ در این تیم به توافق برسند.

اینتر تابستان سال گذشته پریشیچ را پس از آنکه تعیین شد در برنامه های آنتونیو کونته جایی ندارد، برای یک فصل به بایرن مونیخ قرض داد.

با توجه به ضربه اقتصادی سنگینی که به خاطر تعلیق مسابقات پس از شیوع کرونا به تیم های سری A وارد آمده است، اینتر قصد ندارد پریشیچ را برگرداند تا مجبور به پرداخت حقوق 4.6 میلیون یورو در سال این بازیکن 31 ساله باشد.

بایرن مونیخ طبق توافقی که سال گذشته با اینتر انجام داد تا خاتمه ماه جاری فرصت دارد که به نراتزوری اعلام کند آیا تمایل به حفظ این بازیکن ملی پوش دارد یا نه. این در حالیست که رسانه های آلمانی مدت هاست گزارش نموده اند باواریایی ها تمایلی به خرید این بازیکن ندارند. پریشیچ در این فصل عملکرد و آمار نسبتاً خوبی داشته و در 22 بازی اش برای بایرن مونیخ 5 گل زده و 8 پاس گل داده است اما هنوز نشانه ای مبنی بر اینکه او توانسته اعتماد مسئولان بایرن را برای پرداخت 20 میلیون یورو بابت خرید او جلب کند، دیده نمی گردد.

به همین دلیل اینتر می خواهد به بایرن مونیخ پیشنهاد کند که یک فصل دیگر هم به صورت قرضی پریشیچ را نگه دارد تا حداقل مجبور به پرداخت حقوق او نباشد.

پریشیچ تا خاتمه فصل 22-2021 با اینتر قرارداد دارد.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 29 خرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: yazdblog.ir شناسه مطلب: 1107

به "اینتر یک فصل دیگر هم پریشیچ را به بایرن مونیخ قرض می دهد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اینتر یک فصل دیگر هم پریشیچ را به بایرن مونیخ قرض می دهد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید