خبر خوش برای آبی ها، پنجره استقلال دوشنبه باز می گردد

به گزارش یزد بلاگ، ظاهرا کابوس پرداخت مطالبات شفر، پاختاکور و جپاروف دست از سر استقلال برداشته و پنجره این تیم به زودی باز خواهد شد.

خبر خوش برای آبی ها، پنجره استقلال دوشنبه باز می گردد

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران، چند ماه پیش بود که باشگاه استقلال به دلیل عدم پرداخت مطالبات وینفرد شفر سرمربی آلمانی خود، دچار محرومیت نقل و انتقالاتی و همین عامل باعث شد تا آبی پوشان نتوانند در رقابت های لیگ قهرمانان آسیا از بازیکنان جدید خود استفاده نمایند که همین عامل باعث بروز مسائل فراوانی برای آبی ها در آسیا شد.

پس از بازگشت استقلال از قطر، این تیم دچار تغییرات مدیریتی شد و با کنار رفتن احمد سعادتمند و روی کارآمدن احمد مددی، مدیران استقلال به دنبال پرداخت مطالبات این باشگاه بودند تا پنجره نقل و انتقالاتی این باشگاه هر چه سریعتر باز گردد.

هر چقدر به روز های پایانی اتمام مهلت پرداخت بدهی های استقلال نزدیک می شدیم، شایعاتی پیرامون به مشکل خوردن قرارداد بازیکنان جدید این تیم و یا حتی احتمال جدایی افراد تازه به خدمت گرفته از این تیم مطرح می شد که این عوامل باعث بروز نگرانی شدید بین طرفداران استقلال گشت که اکنون به نظر می رسد این کابوس دست از سر آبی ها برداشته است.

پس از کوشش های فراوان مدیران استقلال، بالاخره هفته گذشته و بنا بر اعلام رسمی خلیل زاده رئیس هیئت مدیره آبی پوشان، تمامی مطالبات وینفرد شفر، باشگاه پاختاکور و سرور جپاروف پرداخت شده و دیگر خطری این تیم را تهدید نمی کند. قرار بر این است که وکیل شفر پس از آنالیز پرداختی ها، روز دوشنبه نامه ای را به فیفا ارسال کند و پرداخت تمامی مطالبات شفر را تأیید کند و پنجره نقل و انتقالاتی استقلال پس از تعطیلات آخر هفته در اروپا باز گردد.

حالا و با پرداخت بدهی های عظیم باشگاه استقلال به شاکیان خارجی اش، کادرفنی، طرفداران و بازیکنان جدید استقلال می توانند با خیالی آسوده به پیشواز شروع لیگ بیستم بروند و شاگردان فکری با استفاده از خرید های جدید خود، می توانند یکی از مدعیان اصلی کسب عنوان قهرمانی در دوره جدید لیگ برتر فوتبال ایران باشند.

مجله زیتوا: مجله زیتوا | مجله خبری ایران و جهان پیرامون

بانیما: قدرت گرفته از سیستم مدیریت محتوای بانیما

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 6 مهر 1400 بروزرسانی: 6 مهر 1400 گردآورنده: yazdblog.ir شناسه مطلب: 2567

به "خبر خوش برای آبی ها، پنجره استقلال دوشنبه باز می گردد" امتیاز دهید

861 کاربر به "خبر خوش برای آبی ها، پنجره استقلال دوشنبه باز می گردد" امتیاز داده اند | 5 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبر خوش برای آبی ها، پنجره استقلال دوشنبه باز می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید