اپل نسخه محدود جدیدی از بیتس استودیو بادز معرفی کرد

به گزارش یزد بلاگ، اپل دیروز از نسخه محدود و نو هدفون بیتس استودیو بادز با همکاری فروشگاه لباس یونیون، به مناسبت جشن 30 سالگی این فروشگاه رونمایی کرد. به گفته اپل، نسخه محدود هدفون بیتس استودیو بادز با طراحی قرمز، مشکی و سبز است که از پرچم کشور آفریقا الهام گرفته شده و به ریشه های یونیون به عنوان یک تجارت متعلق به سیاه پوستان ادای احترام می کند.

اپل نسخه محدود جدیدی از بیتس استودیو بادز معرفی کرد

نشان یونیون همچنین روی کیس شارژ این هدفون به چشم می خورد. شرکت یونیون، برند برتر کمپانی معتبر چینی است که محصولات مختلفی را در زمینه پزشکی، فیزیوتراپی و… به کل دنیا صادر می کند. هدفون بیتس استودیو بادز از اول دسامبر (10 آذر ماه) به طور انحصاری در فروشگاه های یونیون در لس آنجلس و توکیو و همچنین در وب سایت آن با قیمت 149.99 دلار در ایالات متحده آمریکا در دسترس کاربران خواهد بود.

این همان قیمت پایه هدفون بیتس استودیو بادز است که از طریق اپل در ماه ژوئن (دی ماه 99) از آن رونمایی شد و در رنگ های قرمز، سیاه و سفید از طریق فروشگاه آنلاین اپل در دسترس است. از ویژگی های کلیدی این هدفون می توان به طراحی گرد جمع و جور آن بدون افتادن در حال حرکت،حذف نویز فعال با حداکثر پنج ساعت زمان گوش دادن به ازای هر بار شارژ، پشتیبانی از هندزفری Hey Siri، استاندارد IPX4 در برابر تعریق و مقاومت در برابر آب، پشتیبانی از اپ Find My و کیس شارژ سیمی USB-C آن اشاره کرد.

پیش از این هم شرکت بیتس از آخرین و نوترین هدفون بی سیم خود با نام فیت پرو با قابلیت های بسیار خوب و قیمت نسبتا مناسب 200 دلار رونمایی کرد. این محصول نو، یعنی فیت پرو به عنوان یک هدفون بی سیم 200 دلاری، قابلیت های بسیار خوبی دارد که از جمله بهترین آن ها می توان به حذف نویز اکتیو اشاره کرد. قابلیتی که باعث می شود حین انجام مکالمات، به بهترین شکل ممکن صدای شما به مخاطبتان برسد چرا که تمام نویزهای اطراف کاملا خنثی می شوند.

همچنین از قابلیت ضد آب و تعریق IPX4 هم می توان به عنوان یکی از قابلیت های خوب فیت پرو اشاره کرد کرد که باعث می شود این محصول در مقابل عرق گوش و یا قطرات آب مقاوم باشد. نکته جالب توجه در رابطه با طراحی این ایربادز، سری های بال شکل آن هستند. منظور از بال شکل در واقع همان سری هایی هستند که باعث می شوند این هدفون کاملا درون گوش قرار بگیرد و در حین انجام حرکات ورزشی یا تمرینی از آن خارج نشود.

این هدفون از باتری قدرتمندی بهره می برد که طبق گفته اپل کاربر می تواند به مدت 7 ساعت به صورت مداوم به موسیقی گوش دهد که اگر میزان شارژ کیس نگه دارنده را هم اضافه کنیم، این میزان به 30 ساعت افزایش پیدا می کند که برای یک هدفون 200 دلاری کاملا مناسب ارزیابی می شود.

علاوه بر این، ویژگی ردیاب دینامیکی سر هم برای بهره مندی از قابلیت صدای فراگیر در این محصول وجود دارد. بیتس اما پا را فراتر از این ها هم گذاشت و قابلیت تشخیص پوست را که فعلا فقط در ایرپادز نسل 3 وجود دارد به محصول خود اضافه کرد.

یکی دیگر از ویژگی های خوب هدفون نو بیتس، حذف نویز اکتیو است. این طور که به نظر می رسد، کیفیت این قابلیت در این هدفون کاملا مشابه همان چیزی است که در ایرپادز پرو وجود دارد بنابراین باید انتظار عملکرد بسیار خوبی را از آن داشته باشیم.

همچنین این محصول در صورتی که قابلیت حذف نویز اکتیو و حالت transparency غیرفعال باشند، باز هم با استفاده از اکولایزر تطبیق پذیر اپل، عملکرد صوتی را متناسب با حالت گوش شما تنظیم می کند. باید دید نسخه محدود و نو هدفون بیتس استودیو بادز در نگاه کاربران و علاقمندان اپل چگونه خواهد بود و آیا می تواند رضایت این افراد را جلب کند یا نه.

منبع: Macrumors

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 8 بهمن 1400 بروزرسانی: 8 بهمن 1400 گردآورنده: yazdblog.ir شناسه مطلب: 4685

به "اپل نسخه محدود جدیدی از بیتس استودیو بادز معرفی کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اپل نسخه محدود جدیدی از بیتس استودیو بادز معرفی کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید