اپل رویداد Unleashed را 26 مهر با تمرکز بر روی مک های نو برگزار می نماید

به گزارش یزد بلاگ، اپل امروز اظهار داشت که مراسم خاصی را در روز دوشنبه 18 اکتبر (26 مهر) و در ساعت 10 به وقت اقیانوس آرام (20:30 به وقت تهران) برگزار می نماید. اپل قرار است که این رویداد را در سالن تئاتر استیو جابز در اپل پارک واقع در شهر کوپرتینو از استان کالیفرنیا برگزار کند و همچون رویداد های قبلی این شرکت، این رویداد هم به صورت مجازی برگزار خواهد شد.

اپل رویداد Unleashed را 26 مهر با تمرکز بر روی مک های نو برگزار می نماید

به طور معمول هرگاه اپل می خواهد که از محصولات متنوعی در پاییز رونمایی کند، این شرکت با برگزاری مراسمی در ماه اکتبر (مهر) یا ماه نوامبر (آبان) این کار را انجام می دهد. اکنون ماه هاست که شایعه ها و برآورد های مختلفی درباره رونمایی از مک بوک پرو 14 و 16 اینچ مطرح شده اند و به نظر می رسد که بالاخره اپل آماده است که از این مک های نو رونمایی کند.

شایعه های منتشر شده اسم نموده اند که اپل در نسل نو مک بوک پرو 14 و 16 اینچ طراحی ظاهری این دستگاه ها را به طور کامل دگرگون خواهد نمود و با کاهش حاشیه های نمایشگر، از نمایشگری با مقدار بزرگتر در آن ها استفاده نموده است.

بعضی گزارش ها نشان می دهند که نسخه 14 و 16 اینچ این لپ تاپ ها به ترتیب نمایشگری با رزولوشن 3024 در 1964 و 3456 در 2234 پیکسل خواهند داشت. در صورت رخ دادن این اتفاق این نمایشگر ها از نمایشگری که اپل هم اکنون در مک بوک ها از آن استفاده می نماید باکیفیت تر و شفاف تر است.

بعلاوه انتظار می رود که تراشه نو اپل M1X قلب تپنده این مک بوک پرو های نو باشد. اطلاعات منتشر شده نشان می دهند که این تراشه از تراشه اپل M1 سریع تر است و می تواند از حداکثر 32 گیگابایت حافظه رم پشتیبانی کند.

خبر های منتشر شده نشان می دهند که اپل ممکن است دوباره از پورت شارژر مگ سیف در این مک بوک پرو ها استفاده و آن را جایگزین پورت USB-C کند. بعلاوه شایعه هایی وجود دارند که اسم می نمایند اپل از پورت HDMI و کارت خوان SD در این مک بوک پرو ها استفاده خواهد نمود و در این نسل از مک بوک پرو تاچ بار با دکمه های فانکشن جایگزین خواهد شد.

اپل آیپدها و مک بوک های نو را احتمالا در رویداد پاییزی دومش رونمایی می نماید

اگر این خبر های منتشر شده درست باشند باید بگوییم که اپل بیشتر تغییراتی که با رونمایی از نسل نو مک بوک پرو در سال 2016 در این لپ تاپ ها ایجاد کرد، را تغییر خواهد داد و شاهد بازگشت بعضی ویژگی های حذف شده به این دستگاه ها خواهیم بود.

در گذشته تصور می شد که اپل از ایرپادز 3 در مراسم برگزار شده در ماه سپتامبر (شهریور) رونمایی خواهد نمود. در آن موقع منطقی به نظر می رسید که از نسل نو ایرپادز در کنار نسل نو آیفون رونمایی گردد. اما همان گونه که دیدیم این اتفاق رخ نداد. با توجه به این موضوع، انتظار می رود که از نسل نو ایرپادز هم در این مراسم رونمایی گردد.

گزارش های منتشر شده اسم می نمایند که ایرپادز 3 طراحی ظاهری مشابه با ایرپادز پرو خواهد داشت و پایه های کوتاه تری دارد. ضمناً انتظار می رود که محفظه شارژر این نسل از ایرپادز هم مشابه ایرپادز پرو باشد. البته باید بگوییم که این نسل از ایرپادز در مقایسه با ایرپادز پرو قیمت کمتری را دارد و در آن از قابلیت حذف نویز فعال خبری نیست.

بدون شک در این مراسم متوجه خواهیم شد که اپل چه زمانی نسخه نهایی macOS Monterey را منتشر خواهد نمود. بعلاوه ممکن است که اپل با رونمایی از مک مینی مجهز به تراشه قدرتمند M1X در این مراسم همه ما را سورپرایز کند. در نهایت باید بگوییم که انتظار نمی رود که اپل در این مراسم از دستگاه دیگری در کنار نسل نو مک بوک پرو و ایرپادز 3 رونمایی کند. اپل می خواهد که این مراسم را به صورت زنده از سایت خودش، سایت یوتوب و اپ اپل TV در دستگاه اپل TV پخش کند.

منبع: MacRumors

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 6 آبان 1400 بروزرسانی: 6 آبان 1400 گردآورنده: yazdblog.ir شناسه مطلب: 4580

به "اپل رویداد Unleashed را 26 مهر با تمرکز بر روی مک های نو برگزار می نماید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اپل رویداد Unleashed را 26 مهر با تمرکز بر روی مک های نو برگزار می نماید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید