اولین بیمار کرونایی در یمن از بیمارستان فرار کرد!

به گزارش یزد بلاگ، منابع رسانه ای یمن اعلام کردند، جوانی که پس از بازگشت از خارج، ابتلای قطعی اش به ویروس کرونا در بیمارستان تایید شد، بعد از آماده سازی اتاق قرنطینه برای وی پا به فرار گذاشت!

اولین بیمار کرونایی در یمن از بیمارستان فرار کرد!

به گزارش خبرنگاران از ایسنا، روز دوشنبه بعد از انجام تست کرونای یک شهروند یمنی در بیمارستان ابن سینا در استان حضرموت یمن، اخباری درباره ثبت اولین مورد ابتلای قطعی به کرونا ویروس منتشر شد. این مورد مربوط به جوانی از خارج بازگشته بود.

منابع یمنی گفتند، بعد از اینکه نتایج تست کرونای این فرد تایید شد، به بیمارستان ابن سینا (بزرگترین بیمارستان حضرموت) اطلاع داده شد تا اتاقی را برای قرنطینه وی آماده کنند اما مقامات پزشکی با صحنه فرار این جوان پیش از انتقالش به بیمارستان روبرو شدند.

برخی منابع مطلع در بیمارستان ابن سینا اخبار منتشر شده درباره ثبت دومین مورد ابتلا به ویروس کرونا در یمن را تکذیب و تاکید کردند، هیچ مورد قطعی گزارش نشده است و دفتر وزارت بهداشت در صورت وجود هرگونه موردی از ابتلا به این ویروس آن را رسما اعلام خواهد کرد.

این در حالی است که عبدالباری باکر، کننده وزیر در سفارت یمن در مسکو به آرتی گفت، اخبار درباره ثبت اولین مورد ابتلا به ویروس کرونا در یمن و گریختن فرد مبتلا از یکی از بیمارستان های حضرموت عاری از صحت هستند.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: جام جم آنلاین
انتشار: 6 مهر 1400 بروزرسانی: 6 مهر 1400 گردآورنده: yazdblog.ir شناسه مطلب: 591

به "اولین بیمار کرونایی در یمن از بیمارستان فرار کرد!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اولین بیمار کرونایی در یمن از بیمارستان فرار کرد!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید