امداد رسانی هلال احمر به 702 گرفتار در برف و کولاک

به گزارش یزد بلاگ، 702 نفر از افراد گرفتار در برف و کولاک خراسان جنوبی در 24 ساعت گذشته در استان امدادرسانی شدند.

امداد رسانی هلال احمر به 702 گرفتار در برف و کولاک

خبرنگاران بیرجند - رضایی گفت: با توجه به بارش برف و کولاک شدید در استان، 33 تیم عملیاتی از نیرو های هلال احمر در سطح جاده ها مشغول عملیات های امداد و نجات بودند.

به گفته او طی این مدت در چهار شهرستان قاین، زیرکوه، سربیشه و بیرجند نیرو های امدادی به خدمات رسانی پرداخته اند و 702 نفر حادثه دیده نیز از خدمات امدادی هلال احمر بهره مند شده اند.

از مجموع افراد حادثه دیده 576 نفر به دلیل گرفتار شدن خودرو در جهت جاده ها در اماکنی که قبلا هماهنگ شده اسکان یافتند و تعداد 128 نفر از این افراد اتباع پاکستانی بوده اند.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی می گوید: به سرنشینان 94 دستگاه خودرو که از جهت جاده منحرف شده بودند امداد رسانی شد و بعلاوه 420 قوطی انواع کنسروجات، به همراه نان، خرما، آب معدنی و 380 تخته پتو از اقلامی بوده که در بین حادثه دیدگان و اسکان داده شدگان توزیع شد.

او بیشترین اسکان را در شهرستان های بیرجند و قاین بیان کرد و گفت: با هماهنگی های صورت گرفته مسافران اتوبوس های این جهت به دلیل مسدود شدن جاده بیرجند -قاین در امام زادگان شهدای باقریه بیرجند و مجتمع بین راهی امام رضا (ع) در شهرستان قاین اسکان یافتند.

بارش برف وکولاک در صبح آدینه خراسان جنوبی را سفید پوش کرد و از زمان ابتدایی بارش برف در منطقه ها مختلف استان نیروهای امدادی و عملیاتی آماده در جهتهای جاده ای حضور یافتند.

در مجموع 88 نیروی عملیاتی در قالب 33 تیم با بکارگیری 27 خودروی امدادی برای امداد رسانی به محل حوادث اعزام شدند.

انتهای پیغام / ط ا

خبرنگاران خراسان جنوبی بیرجند

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 1 تیر 1401 بروزرسانی: 1 تیر 1401 گردآورنده: yazdblog.ir شناسه مطلب: 4817

به "امداد رسانی هلال احمر به 702 گرفتار در برف و کولاک" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "امداد رسانی هلال احمر به 702 گرفتار در برف و کولاک"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید