افزایش 2 درصدی پیک بار مصرفی برق کهگیلویه و بویراحمد در فروردین 99

به گزارش یزد بلاگ، خبرنگاران/کهگیلویه و بویراحمد مدیرعامل شرکت توزیع برق کهگیلویه و بویراحمد گفت: با شیوع کرونا پیک بار مصرفی برق در فروردین امسال به 180 مگاوات رسیده که نسبت به فروردین سال 98 حدود 2.27 درصد افزایش داشته است.

افزایش 2 درصدی پیک بار مصرفی برق کهگیلویه و بویراحمد در فروردین 99

داوود راهزادی در گفت و گو با خبرنگار خبرنگاران، اضافه نمود: پیک مصرفی برق استان در اسفندماه 98، 197 مگاوات بوده که نسبت به پیک بار در مدت مشابه سال 97، 8.24 درصد افزایش داشته است.

وی توضیح داد: انرژی مصرفی در اسفند 98 برابر با 10 هزار و 644 گیگاوات ساعت بوده که نشان دهنده حدود 7.18 درصد افزایش مصرف انرژی نسبت به مدت مشابه در سال 97 است.

مدیرعامل شرکت توزیع برق کهگیلویه و بویراحمد اظهار کرد: تعداد مشترکین برق در استان حدود 263 هزار و 391 نفر است که این تعداد نسبت به سال 97، 3.46 درصد افزایش پیدا نموده است.

راهزادی تاکید نمود: با شیوع کرونا پیک بار مصرفی برق در فروردین امسال به 180 مگاوات رسیده که نسبت به فروردین سال 98 حدود 2.27 درصد افزایش داشته است.

وی اعلام کرد: سالانه برنامه ریزی برای برق رسانی به سایر مناطقی که فاقد برق هستند را انجام می دهیم و تمام شهرهای استان و روستاهای بالای 10 خانوار از نعمت برق برخوردار هستند و مشکل برق در استان نداریم.

مدیرعامل شرکت توزیع برق کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه با شیوع کرونا و کمپین در خانه بمانیم مصرف برق خانگی افزایش پیدانموده است اعلام کرد: درخواست من از مردم این است که با توجه به فرایند افزایشی مصرف برق در استان و نزدیک شدن به فصل تابستان و هوای گرم مدیریت مصرف برق را داشته باشند.

وی توضیح داد: شرکت توزیع برق کهگیلویه و بویراحمد با شیوع کرونا وسایل حفاظتی بهداشتی از جمله ماسک دستکش، ژل و الکل در اختیار کارمندان خود قرار داده است و همچنین با توجه به شرایط بیماری و ماندن مردم در خانه ما فعالیت خود را بیشتر نموده تا مردم با مشکل برق و قطعی برق روبه رو نشوند.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 30 خرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: yazdblog.ir شناسه مطلب: 1112

به "افزایش 2 درصدی پیک بار مصرفی برق کهگیلویه و بویراحمد در فروردین 99" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "افزایش 2 درصدی پیک بار مصرفی برق کهگیلویه و بویراحمد در فروردین 99"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید