افتتاح چندین پروژه در شهرستان های خراسان جنوبی

به گزارش یزد بلاگ، خبرنگاران/خراسان جنوبی در دومین روز از دهه فجر، پروژه هایی در شهرستان های مختلف به بهره برداری رسید و یا عملیات اجرایی آن آغاز شد.

افتتاح چندین پروژه در شهرستان های خراسان جنوبی

در دومین روز از دهه فجر، در شهرستان نهبندان، با حضور مسئولان، واحد پرورش مرغ بومی تخمگذار با میزان سرمایه گذاری 6 میلیارد ریال و ظرفیت 5000 قطعه ای با میزان تولید 25 تن تخم مرغ در سال و ایجاد سه نفر اشتغال مستقیم و چهار نفر اشتغال غیرمستقیم افتتاح و به بهره برداری رسید.

ارائه خدمات فنی و مهندسی رایگان در روستای کهنو، افتتاح ساختمان دهیاری روستای چاه حسن سموری به نمایندگی از 7 پروژه با اعتباری بالغ بر 2 میلیارد و 130 میلیون ریال، افتتاح طرح هادی روستای بندان به نمایندگی از دو پروژه (روستای طبسین علیا و حیدر آباد) با اعتباری بالغ بر 4 میلیارد و 712 میلیون ریال با متراژ 14 هزار متر مربع و جمعیت بر خوردار 436 خانوار و افتتاح و بهره برداری از ایستگاه هواشناسی اتوماتیک بندان از دیگر پروژه های افتتاحی بود.

به گزارش خبرنگاران، در شهرستان زیرکوه نیز نیروگاه خورشیدی 5.5 کیلو وات با اعتباری بالغ بر 40 میلیون تومان منبع اعتباری اشتغال پایدار روستایی و مسکن محرومین در روستای بمرود با اعتباری بالغ بر 45 میلیون تومان افتتاح شد.

همچنین افتتاح پروژه آبیاری کم فشار به نمایندگی از 7 پروژه از حوزه جهاد کشاورزی با اعتباری بالغ 1817 میلیون تومان، افتتاح اصلاح و بازسازی شبکه آب شرب دهستان شاهرخت با اعتباری بالغ بر 10175 میلیون تومان جامعه برخوردار 1898 خانوار، افتتاح پروژه بهره برداری از توسعه برق به نمایندگی از 8 پروژه در روستای بارنجگان با اعتباری بالغ بر 1250 میلیون تومان و افتتاح 5 پروژه به نمایندگی از چندین پروژه در دومین روز از دهه مبارک فجر با اعتباری بالغ 4 میلیارد 269میلیون تومان از دیگر پروژه ها بود که 4250 خانوار از این طرح ها بهره مند شدند.

در شهرستان سربیشه نیز بهره برداری از دو طرح عمرانی در بخش مود شهرستان سربیشه جمعا با اعتبار 3600 میلیون ریال صورت گرفت و طرح اشتغال زایی احداث گاوداری در روستای دستجرد با اعتبار 1200 میلیون ریال افتتاح شد.

بهره برداری از طرح هلالی آبگیر همراه با بذر پاشی در روستای سرزه با اعتبار 2400 میلیون ریال نیز دیگر طرح ها بود.

در شهرستان بشرویه نیز برنامه های دومین روز از دهه فجر با اعزام 40 دانش آموز پسر بشرویه به مناطق جنگی جنوب کشور آغاز شد.

افتتاح بوستان نرگس در بلوار قائم شهر بشرویه به مساحت دو هزار متر مربع و اعتباری بالغ بر320 میلیون تومان، افتتاح نصب پلاک در منازل شهرستان بشرویه، افتتاح روشنایی بلوار شهرداری بشرویه با اعتبار 165 میلیون تومان با همکاری شهرداری و مدیریت توزیع برق شهرستان از دیگر طرح های افتتاحی بود.

همچنین درمانگاه و مرکز مایه کوبی دامپزشکی در شهر بشرویه نیز افتتاح شد.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 2 فروردین 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: yazdblog.ir شناسه مطلب: 457

به "افتتاح چندین پروژه در شهرستان های خراسان جنوبی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "افتتاح چندین پروژه در شهرستان های خراسان جنوبی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید