استقلال و عیسی آل کثیر محکوم شدند

به گزارش یزد بلاگ، خبرنگاران: کمیته شرایط بازیکنان فدراسیون آرای خود را در مورد تعدادی از پرونده های مطروحه گفت. آرای صادره به توضیح زیر است:

استقلال و عیسی آل کثیر محکوم شدند

با توجه به شکایت علی محمدی از باشگاه استقلال تهران، این باشگاه به پرداخت مبلغ 350 میلیون ریال بابت اصل خواسته و مبلغ 7 میلیون و 630 هزار ریال بابت هزینه دادرسی در حق خواستار محکوم شد.

در پرونده شکایت ولی خورسندی از عیسی آل کثیر بازیکن باشگاه پرسپولیس، این بازیکن با قطعیت دادنامه به پرداخت مبلغ 5 میلیارد و 40 میلیون ریال بابت اصل حق کارگزاری به علاوه مبلغ 84 میلیون و 872 هزار ریال به عنوان خسارات قانونی به خورسندی محکوم شد.

در پی شکایت سامان فرجام از باشگاه شهرداری بندرعباس، این باشگاه به پرداخت مبلغ 185 میلیون ریال بابت اصل خواسته و پرداخت مبلغ چهار میلیون ریال بابت هزینه دادرسی در حق خواستار محکوم شد.

با توجه به شکایت محمدعلی مردانی از باشگاه شهرداری تبریز (علم و ادب)، محکومیت خوانده به پرداخت هزینه دادرسی در حق خواستار به اندازه 17 میلیون و 300 هزار ریال است.

بعلاوه تسلیم و رونوشت رای اصلی بدون رونوشت این رای تصحیح ممنوع است و تصمیم کمیته شرایط بازیکنان در قسمتی که مورد اشتباه نبوده در صورت قطعیت اجرا خواهد شد.

در پرونده شکایت مهدی صدقیان از باشگاه شاهین بندرعامری، این باشگاه به پرداخت مبلغ 200 میلیون ریال بابت اصل خواست و مبلغ 4 میلیون و 360 هزار ریال بابت هزینه دادرسی در حق خواستار محکوم شد.

آرای صادره ظرف مدت 7 روز از تاریخ ابلاغ در کمیته استیناف فدراسیون فوتبال قابل تجدیدنظرخواهی خواهد بود.

منبع: فرارو
انتشار: 4 دی 1400 بروزرسانی: 4 دی 1400 گردآورنده: yazdblog.ir شناسه مطلب: 4647

به "استقلال و عیسی آل کثیر محکوم شدند" امتیاز دهید

1 کاربر به "استقلال و عیسی آل کثیر محکوم شدند" امتیاز داده است | 1 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "استقلال و عیسی آل کثیر محکوم شدند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید