ارزان ترین خانه های تهران و کرج ، با چقدر پول می توانید خانه دار شوید؟

به گزارش یزد بلاگ، مریم شکرانی: برای خرید خانه در شهر تهران به حداقل حدود 300 تا 350 میلیون تومان پول احتیاج دارید تا بتوانید یک آپارتمان کوچک و بین 12 تا 20 سال ساخت و متراژ بین 40 تا 65 مترمربع خریداری کنید.

ارزان ترین خانه های تهران و کرج ، با چقدر پول می توانید خانه دار شوید؟

جهت دریافت خدمات آلاچیق شیشه ای با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. هر گونه خدمات طراحی و اجرای آلاچیق های مختلف را به ما بسپارید.

به گزارش تجارت نیوز، در آگهی های املاک جنوبی ترین مناطق تهران یک آپارتمان 63 متری 14 سال ساخت در منطقه دولت آباد تهران با قیمت 380 میلیون تومان عرضه شده است و در واقع این خانه با قیمت حدود متر 6 میلیون تومان فروخته می گردد.

در منطقه شهرک سینا یک آپارتمان 75 متری 14 سال ساخت با قیمت 360 میلیون تومان آگهی شده است و در واقع هر مترمربع این خانه با نرخ 4 میلیون و 800 هزار تومان قیمت گذاری شده است.

در منطقه بریانک هم یک دستگاه آپارتمان 60 متری 15 ساله با قیمت 350 میلیون تومان نرخ گذاری شده و در واقع هر متر آن حدود 5 میلیون و 800 هزار تومان فروخته می گردد.

در مناطق گفته شده خانه های کوچک متراژ بیشتر از سایر مناطق جنوبی تهران وجود دارد و به همین دلیل شانس پیدا کردن یک آپارتمان نسبتا قدیمی ساز کوچک و ارزان در این مناطق بیشتر است.

خانه های نوسازتر و بزرگتر در حومه تهران

اگر بخواهید در حومه شهر تهران خانه بخرید، باید گفت که این خانه ها اغلب متراژهای بسیار کوچک زیر 60 مترمربع ندارند و بیشترشان نوساز هستند. فاصله حومه تهران تا مرکز شهر حدود یک تا 1.5 ساعت است و برای یافتن خانه های ارزان در این مناطق حداقل به حدود 250 میلیون تومان پول احتیاج دارید.

در حومه شهر تهران یک آپارتمان 73 متری در ملارد، بلوار دکتر حسابی که نوساز است فقط 285 میلیون تومان قیمت دارد. یک خانه 85 متری در پردیس فاز پنج هم با همین قیمت عرضه شده است. یک آپارتمان 87 متری نوساز در پردیس فاز 11 هم فقط 250 میلیون تومان قیمت دارد. در دماوند یک آپارتمان 90 متری نوساز با قیمت 280 میلیون تومان آگهی شده است.

بودجه کمتر و امکانات بیشتر در کرج

در کرج می توانید آپارتمان 150 میلیون تومانی هم بخرید. کرج آپارتمان های قدیمی ساز و کوچک متراژ بیشتری دارد و همین مساله شانس شما را برای یافتن خانه های ارزان تر افزایش می دهد. البته بافت شهری کرج نسبت به حومه تهران مجهزتر است و دسترسی به انواع مراکز خدمات شهری تقریبا مشابه تهران و ساده تر از حومه پایتخت است.

در فایل آگهی های فروش املاک کرج یک آپارتمان 70 متری 4 سال ساخت در ماهدشت کرج خیابان مطهری با قیمت 265 میلیون تومان برای فروش آگهی شده است. همچنین یک آپارتمان دیگر با متراژ 78 متر و 10 سال ساخت در همین منطقه با قیمت 150 میلیون تومان معامله می گردد.

آپارتمان 85 متری 17 سال ساخت در منطقه حسن آباد کرج، لاله هفتم با قیمت 170 میلیون تومان فروخته می گردد و یک آپارتمان 12 ساله 86 متری در منطقه حصارک بالا در کرج 200 میلیون تومان قیمت دارد. در محمدشهر کرج هم یک آپارتمان 62 متری 14 سال ساخت با قیمت 250 میلیون تومان برای فروش گذاشته شده است.

منبع: تجارت نیوز
انتشار: 4 فروردین 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: yazdblog.ir شناسه مطلب: 467

به "ارزان ترین خانه های تهران و کرج ، با چقدر پول می توانید خانه دار شوید؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ارزان ترین خانه های تهران و کرج ، با چقدر پول می توانید خانه دار شوید؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید