اخبار کرونا در چند خط؛ آلوده کردن عمدی 24 فرد برای آزمایش واکسن

به گزارش یزد بلاگ، شمار مبتلایان به ویروس کرونا در آستانه 34 میلیون تایی شدن واقع شده است.

اخبار کرونا در چند خط؛ آلوده کردن عمدی 24 فرد برای آزمایش واکسن

به گزارش خبرنگاران ، آنچه در ادامه می آید مروری بر آخرین اخبار مهم مربوط به ویروس کرونا در رسانه های سراسر جهان است:

*تست پنج بازیکن دیگر از لیگ ملی حرفه ای فوتبال آمریکایی مثبت اعلام شد تا نقدها نسبت به شروع مجدد این رقابت ها بالا بگیرد. کارشناسان هشدار داده بودند که شروع این رقابت ها جمع زیادی از بازیکنان و مربیان را آلوده به ویروس می نماید و باعث گسترده تر شدن همه گیری این بیماری خواهد شد.

*در آمریکا کرونا و شورش به هم گره خورده است. با بازگشایی مدارس در سراسر آمریکا یک معلم تگزاسی به دلیل استفاده از یک نوع ماسک از شغل خود اخراج شد. این خانم معلم 32 ساله روی ماسک خود عبارت زندگی سیاهان اهمیت دارد نوشته بود اما با حکم اخراج خود روبرو شد.

*مونترال کانادا در آستانه قرنطینه سخت قرار گرفته است. کانادا بیست و ششمین کشور جهان از حیث ابتلا به کرونا است؛ 156 هزار و 961 مبتلا و 9 هزار و 291 قربانی. قرنطینه مونترال یکی از راهکارهای دولت این کشور برای کنترل هر چه بیشتر شرایط کرونایی است.

*دیزنی غول سرگرمی جهان به دلیل تاثیرات شدید مالی پاندمیک کرونا 28 هزار کارمند خود را اخراج و یا اینکه به مرخصی بدون حقوق می فرستد. تعطیلی پارک های دیزنی در سراسر جهان خسارت سنگینی وارد نموده است. دیزنی در سراسر جهان شعبات پارک و شهربازی دارد.

*درمان بیماران کرونایی با روش آنتی بادی بیماران بهبود یافته باعث کاهش بار ویروسی در افراد مبتلا می گردد. یافته های جدید پزشکی این موارد را نشان می دهد. این روش همچنین برای بهبود علائم در بیماران غیرفعال نیز استفاده می گردد یعنی افرادی که فقط ناقل به شمار می فرایند و هیچ علامتی ندارند.

*نوع جدیدی از کیت تشخیص کرونا ساخته شده که همانند کیت بارداری تست کرونا را ظرف مدت کوتاهی نشان می دهد. در صورتی که فرد آلوده به ویروس کرونا باشد این کیت دو خط آبی نشان می دهد. این کیت های تشخیص کرونا از سوی ایالات متحده آمریکا و کره جنوبی ساخته می شوند.

*24 فرد در بریتانیا به طور عمدی به ویروس کووید19 آلوده شدند تا بخشی از فرآیند آزمایش نهایی واکسن کرونا باشند. Codagenix یک شرکت مستقر در نیویورک است که آزمایشات خود را در لندن انجام می دهند. محققان این کمپانی نسخه ای از ویروس کرونا را ایجاد نموده است که تقریباً هزار برابر کندتر از واقعی است ، یعنی بدن باید بتواند آن را متوقف کند. این نیز بخشی از آزمایش واکسن کرونای آنها به شمار می رود.

*واکسن ساخته شده از سوی شرکت مدرنای آمریکا هم مانند واکسن آکسفورد انگلیس باعث ایجاد عوارض در بیماران می گردد. یک آزمایش نشان داده که این واکسن باعث واکنش شدید بدنی در افراد می گردد. حدود 40 داوطلب 56 تا 70 سال نیز این واکسن را زده بودند که بعضی از آنها عوارض جانبی شدیدی نشان داده بودند.

مجله زیتوا: مجله زیتوا | مجله خبری ایران و جهان پیرامون

بانیما: قدرت گرفته از سیستم مدیریت محتوای بانیما

منبع: جام جم آنلاین
انتشار: 6 مهر 1400 بروزرسانی: 6 مهر 1400 گردآورنده: yazdblog.ir شناسه مطلب: 2347

به "اخبار کرونا در چند خط؛ آلوده کردن عمدی 24 فرد برای آزمایش واکسن" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اخبار کرونا در چند خط؛ آلوده کردن عمدی 24 فرد برای آزمایش واکسن"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید