احتمال ارائه دسترسی از راه دور به دوربین های اتوپایلت تسلا

به گزارش یزد بلاگ، شرکت خودروسازی تسلا ممکن است امکان دسترسی از راه دور به دوربین های سیستم خودران خودروهای خود موسوم به اتوپایلت را برای کاربران فراهم کند تا بفهمند که خودروی آنها وقتی در پارک است، چه اتفاقی برایش می افتد.

احتمال ارائه دسترسی از راه دور به دوربین های اتوپایلت تسلا

به گزارش خبرنگاران و به نقل از انگجت، به همان اندازه که حالت نگهبانی تسلا می تواند مفید باشد، تا زمانی که حادثه ای رخ ندهد، بینش زیادی از دوربین های خودرو فراهم نمی نماید. اما اگر هر لحظه دلخواه بتوان نگاهی به اطراف خودرو انداخت، موضوع فرق می نماید.

به نظر می رسد این امکان به زودی برای صاحبان خودروهای تسلا محقق گردد و دسترسی مستقیم از راه دور به دوربین های سیستم خودران خودروهای برقی تسلا فراهم گردد. بدین ترتیب، کاربران می توانند هر اتفاق یا رفتار مشکوکی را حول خودرو نظاره و ردیابی نمایند و به راحتی شرایط اطراف خودروی خود را قبل از مراجعه به آن آنالیز نمایند.

در حال حاضر نحوه انجام این کار تعیین نیست. کارشناسان می گویند دوربین اتوپایلت تسلا در هر دقیقه به 30 مگابایت حجم احتیاج دارد که با اتصال LTE یا 5G مسئله ای ایجاد نخواهد شد.

تعیین نیست که چه موقع این به روزرسانی برای استفاده از دوربین های تسلا به صورت زنده از راه می رسد. ایلان ماسک بنیان گذار و رئیس تسلا یک نسخه نرم افزاری جدید را تبلیغ نموده است، اما ممکن است فعلا منتشر نگردد.

اگر این ویژگی محقق گردد، می تواند به تسلا نسبت به رقبای خود رجحان دهد. اگرچه احتمال گرفتار شدن یک سارق یا خرابکار بسیار ناچیز است، اما این ویژگی می تواند آرامش خاطر را برای صاحبان خودروهای تسلا فراهم کند.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 8 دی 1399 بروزرسانی: 8 دی 1399 گردآورنده: yazdblog.ir شناسه مطلب: 2861

به "احتمال ارائه دسترسی از راه دور به دوربین های اتوپایلت تسلا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "احتمال ارائه دسترسی از راه دور به دوربین های اتوپایلت تسلا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید