آخرین شرایط ترافیکی جاده های کشور، آدینه پانزدهم فروردین

به گزارش یزد بلاگ، با توجه به سرانجام تعطیلات نوروزی و بازگشت مسافرانی که قبل از طرح فاصله گذاری اجتماعی به سفر رفته اند آخرین ممنوعیت ها و محدودیت های ترافیکی جاده های کشور در روز آدینه 15 فروردین اعلام شد.

آخرین شرایط ترافیکی جاده های کشور، آدینه پانزدهم فروردین

به گزارش خبرنگار حوزه انتظامی گروه اجتماعی خبرگزاری خبرنگاران، با خاتمه یافتن تعطیلات نوروزی بسیاری از کسانی که برخلاف تأکید ستاد ملی مبارزه با کرونا و قبل از اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی به سفر رفته اند کم کم برای بازگشت به شهرهایشان اقدام می نمایند، بر همین اساس مرکز مدیریت راه های کشور آخرین ممنوعیت ها و محدودیت های جاده ای را گفت.

براساس این گزارش هم اکنون تردد در محورهای چالوس ، هراز ، فیروزکوه ، آزادراه تهران - شمال و آزادراه قزوین-رشت (رفت و برگشت) روان است.

محور فیروزکوه دارای بارش باران بوده و محورهای چالوس، هراز و آزادراه های تهران-شمال و قزوین-رشت فاقد هرگونه مداخلات جوی بوده و در بعضی از محورهای استان های گیلان، مازندران و گلستان بارش باران دیده می شود.

آزادراه چالوس-مرزن آباد و بالعکس از ساعت 19 امروز الی 7 صبح فردا مسدود بوده و تردد از راستا جایگزین محور قدیم چالوس- مرزن آباد انجام می شود.

محورهای شهداد-نهبندان، خرم آباد-پلدختر و خلخال-اسالم هم در حال حاضر مسدود است.

براساس مصوبه ستاد ملی مدیریت بیماری کرونا ، فقط ورود افراد بومی و ساکن هر شهر طبق کارت ملی، پلاک و بیمه نامه خودرو ، به آن شهر مجاز است.

انتهای پیغام/4076

پرشین بلاگ: پرشین بلاگ | سیستم وبلاگ های پرشین

دور زمین: دور زمین: سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده!

منبع: خبرگزاری دانشگاه آزاد آنا
انتشار: 6 مهر 1400 بروزرسانی: 6 مهر 1400 گردآورنده: yazdblog.ir شناسه مطلب: 888

به "آخرین شرایط ترافیکی جاده های کشور، آدینه پانزدهم فروردین" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آخرین شرایط ترافیکی جاده های کشور، آدینه پانزدهم فروردین"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید