آجیل در شهرستان شهرکرد باید در بسته بندی بهداشتی عرضه گردد

به گزارش یزد بلاگ، معاون برنامه ریزی فرمانداری شهرکرد گفت: در آستانه نوروز و به منظور پیشگیری از شیوع ویروس کرونا، باید آجیل در این شهرستان فقط با بسته بندی بهداشتی عرضه گردد.

آجیل در شهرستان شهرکرد باید در بسته بندی بهداشتی عرضه گردد

به گزارش خبرنگاران آنلاین به نقل از ایرنا، سپنتا حبیبی در نشست با نمایندگان صنف آجیل فروشان و خبازان شهرستان شهرکرد، استان چهارمحال و بختیاری تأکید کرد: عرضه آجیل در فروشگاه های این شهرستان فقط به صورت بسته بندی و با رعایت کامل موازین بهداشتی دربسته های 250 گرم تا 2 کیلوگرم به مصرف نمایندگان عرضه گردد.

وی اضافه نمود: در این راستا فروشندگان به اتخاذ تدابیر لازم به منظور جلوگیری از تجمع افراد و تشکیل صف های طولانی موظف هستند.

حبیبی توضیح داد: صنف خبازان نیز علاوه تشدید مراقبت های بهداشتی نسبت به ضدعفونی و گندزدایی مستمر و روزانه محیط و وسایل کار اقدام نمایند.

معاون برنامه ریزی فرمانداری شهرکرد یادآور شد: همچنین متصدیان نانوایی ها مکلف به استفاده از ماسک، دستکش و انبر بهداشتی شدند.

حبیبی گفت: مردم شهرستان شهرکرد در صورت مشاهده تخلفات، موضوع را به بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت چهارمحال و بختیاری و اتاق اصناف شهرستان گزارش دهند.

ویروس کرونا که کووید 19 نام دارد، نخستین بار در شهر ووهان چین شناسایی شد.

این ویروس اکنون به بسیاری از کشورهای دنیا سرایت نموده است و سازمان بهداشت دنیای را بر آن داشت تا در خصوص بهداشت دنیای؛ شرایط فوق العاده اعلام کند.

شست وشوی دست ها با آب و صابون، رعایت بهداشت فردی، خودداری از دست دادن های مکرر نکاتی است که پزشکان متخصص برای پیشگیری از شیوع این ویروس توصیه می نمایند.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 15 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: yazdblog.ir شناسه مطلب: 690

به "آجیل در شهرستان شهرکرد باید در بسته بندی بهداشتی عرضه گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آجیل در شهرستان شهرکرد باید در بسته بندی بهداشتی عرضه گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید