آتش سوزی کوه سیاه دشتستان همچنان ادامه دارد

به گزارش یزد بلاگ، مدیرکل مدیریت ستاد بحران بوشهر گفت: آتش سوزی همچنان در کوه سیاه دشتستان که از عصر دیروز، 7 خرداد شروع شده، ادامه دارد و نیروهای امدادی و مردمی برای خاموش کردن آتش کوشش می نمایند.

آتش سوزی کوه سیاه دشتستان همچنان ادامه دارد

به گزارش خبرنگاران به نقل از ایلنا، جهانگیر دهقانی گفت: پیگیر اعزام بالگرد آبپاش برای مهار آتش هستیم. آتش سوزی در ارتفاعات است و به دلیل سخت گذر بودن آن اطفای حریق سخت است.

مدیرکل مدیریت بحران بوشهر اعلام کرد: آنطور که از شواهد پیداست وسعت آتش سوزی کم نیست و با توجه به وجود پوشش گیاهی در کوه وقوع صاعقه باعث آتش دریافت گیاهان و گسترش آن شده است.

این سومین مورد آتش سوزی در ارتفاعات استان طی یک هفته گذشته است. نخستین مورد آتش سوزی در دهرود بخش ارم دشتستان بود که آدینه هفته گذشته شروع و صبح سه شنبه به طور کامل مهار شد. بالگرد آب پاش برای خاموش کردن این دو مورد آتش سوزی نیامد، اما مسئولان امیدوارند که حداقل برای خاموش کردن آتش کوه سیاه بوشکان فرستاده گردد.

گروه ساختمانی آبان: گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت را از ما بخواهید.

نماشو: نماشو، طراحی سایت، سئو، چاپ و طراحی گرافیکی را به ما بسپارید.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 15 مرداد 1400 بروزرسانی: 15 مرداد 1400 گردآورنده: yazdblog.ir شناسه مطلب: 1411

به "آتش سوزی کوه سیاه دشتستان همچنان ادامه دارد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آتش سوزی کوه سیاه دشتستان همچنان ادامه دارد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید