10 تور مجازی محبوب در سراسر دنیا کدام هستند؟

به گزارش یزد بلاگ، با وجود محدودیت های فعلی سفر، تنها راه بازدید از مکان هایی که دوست داریم برویم یا حتی خوابشان را می بینیم، تور مجازی است.

10 تور مجازی محبوب در سراسر دنیا کدام هستند؟

خبرنگاران - سایت Insure My Trip داده هایی را جمع آوری نموده است که 10 تور مجازی محبوب در سراسر جهان در لیستش آمده است. آیا شما به صورت مجازی یا حضوری در این مکان ها بوده اید؟

1- موزه لوور

موزه لوور واقع در پاریس، فرانسه، یکی از معروف ترین موزه های جهان است. به عنوان عظیمترین موزه هنر جهان با نمایشگاه های بسیار زیاد، دیدن همه چیز این موزه در یک سفر به پاریس می تواند کمی دلهره آور باشد. اما اکنون با تورهای آنلاین آنها می توانید اتاق ها و گالری های موزه را با سرعت دلخواه خود تماشا کنید.

2- باغ وحش سن دیگو

باغ وحش سن دیگو دارای تعداد زیادی حیوان زنده است که به بازدید نمایندگان این امکان را می دهد تا برخی از محبوب ترین حیوانات باغ وحش را چک نمایند. شما می توانید از محل زندگی یا محل کار خود ودر حال استراحت به تور مجازی بروید تا ببینید پنگوئن ها، بابون ها، پانداها و موارد دیگر چه هستند. آنها حتی یک وب سایت کودک پر از فعالیت ها، داستان ها و فیلم های مناسب سنین مختلف دارند.

3- جهانی دیزنی

هنوز معلوم نیست پارک محبوب جهانی دیزنی چه موقع بازگشایی می گردد، اما به لطف نمای خیابان در گوگل، بازدید نمایندگان می توانند ضمن ماندن در خانه، از این پارک ها را دیدن نمایند.

4- دیوار عظیم چین

یکی از شگفتی های عظیم جهان، دیوار چین طولانی ترین سازه دست ساز بشر است که تا به امروز ساخته شده است و در حالی که احتمالاً نمی خواهید همه 13 هزار مایل آن را پیاده بروید، می توانید از برخی از بخش های محبوب آن به صورت مجازی بازدید کنید.

5- گوگنهایم

این موزه به شما این امکان را داده است که آیا می خواهید در برخی از فعالیت ها و کلاس های این موزه شرکت کنید یا فقط در یک تجربه مجازی شرکت کنید، این موزه فیلم هایی را منتشر نموده است تا شما و فرزندانتان را در حالی که در خانه هستید سرگرم کند.

6- پروژه گوگل: هنرهای خیابانی

نقاشی های دیواری در سراسر جهان رو به افزایش است. متأسفانه، بازدید نمایندگان همواره نمی دانند که در هنگام بازدید از یک شهر جدید در چه مکانی باید به دنبال این شاهکارها باشند. اما گوگل یک وب سایت تعاملی را ایجاد نموده است که می توانید با کلیک کردن بر روی مناطق مختلف یک نقشه، آثار هنری را در شهری در نزدیکی خود، یا جایی که امیدوارید بازدید کنید، کشف کنید.

7- برج ایفل

دیدن برج ایفل در لیست بسیاری از مسافران و گردشگران است. اکنون، به لطف گوگل، می توانید یک بازدید مجازی از ایفل داشته باشید و در بالای برج ایفل قدم بزنید.

8- موزه هنر متروپولیتن

تجربه بسیاری از نمایشگاه های معروف این موزه را می توانید به صورت مجازی از هر کجا مه هستید دریافت کنید. این موزه یک تور مجازی را ایجاد نموده است که به بازدید نمایندگان امکان نمایش 360 درجه از برخی از شناخته شده ترین نمایشگاه هایش را می دهد.

9- آکواریوم جورجیا

آکواریوم جورجیا واقع در منطقه نمادین پارک المپیک آتلانتا، محل زندگی برخی ازپیراناها گرسنه، نهنگهای پرانرژی انرژی و سایر موارد استکه شما می توانید در وب سایت های این آکواریوم از این حیوانات دیدن کنید.

10- گالری ملی لندن

گالری ملی لندن با بیش از 2300 اثر هنری، پر از نمایشگرهای زیبایی از برخی از شناخته شده ترین نقاشی های مختلف در هر نقطه جهان است. این که آیا شما علاقه مند به رنسانس، نقاشی های روغنی، آبرنگ ها و غیره هستید یا نه، گوگل این امکان را به شما این امکان را می دهد که از میان مجموعه ای از نمایشگاه های مختلف انتخاب کنید تا آنچه که متناسب با سلیقه خودتان است را بببنید.

منبع : Travel Pulse

نماشو: نماشو، طراحی سایت، سئو، چاپ و طراحی گرافیکی را به ما بسپارید.

منبع: چمدان
انتشار: 6 شهریور 1400 بروزرسانی: 6 شهریور 1400 گردآورنده: yazdblog.ir شناسه مطلب: 1302

به "10 تور مجازی محبوب در سراسر دنیا کدام هستند؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "10 تور مجازی محبوب در سراسر دنیا کدام هستند؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید