یکه تازی دلالان در بازار اوراق مسکن در سایه سکوت متولیان بازار سرمایه

به گزارش یزد بلاگ، سفته بازان در حالی چند ماهی است در سکوت متولیان بازار سرمایه در بازار اوراق تسهیلات مسکن جولان می دهند که محدودیت های خرید و فروش اوراق تسه و تملی که چندی پیش اعمال شد نیز در این زمینه کارساز نبوده است.

یکه تازی دلالان در بازار اوراق مسکن در سایه سکوت متولیان بازار سرمایه

جهت دریافت خدمات پتینه کاری چیست با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. هر گونه خدمات رنگ آمیزی با تکنیک های مدرن پتینه کاری را به ما بسپارید.

به گزارش گروه مالی خبرنگاران، معاملات اوراق گواهی حق تقدم استفاده از تسهیلات مسکن در حالی این روز ها تحت تاثیر روز های ناخوش بازار سهام گرم است که سفته بازان و سوداگران در معاملات چند ماه اخیر با حضور در این بازار بازدهی مناسبی را عاید خود نموده اند.

بر این اساس میانگین قیمت تعداد زیادی از نماد های معاملاتی اوراق تسهیلات مسکن صادره از بانک عامل بخش مسکن تسه این روز ها در بازه 91 تا 95 هزار تومان واقع شده است و در مقابل حتی در یکی از نماد های معاملاتی اوراق تسهیلات مسکن صادره از بانک ملی تملی قیمت هر برگه به 100 هزار تومان نیز رسیده است.

این گزارش می افزاید: سفته بازان در حالی چند ماهی است در سکوت متولیان بازار سرمایه با افزایش قیمت اوراق تسهیلات مسکن در تالار شیشه ای به جولان خود ادامه می دهند که محدودیت های خرید و فروش اوراق تسه و تملی که چندی پیش اعمال شد نیز در این زمینه کارساز نبوده است.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 9 آبان 1399 بروزرسانی: 9 آبان 1399 گردآورنده: yazdblog.ir شناسه مطلب: 2257

به "یکه تازی دلالان در بازار اوراق مسکن در سایه سکوت متولیان بازار سرمایه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "یکه تازی دلالان در بازار اوراق مسکن در سایه سکوت متولیان بازار سرمایه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید