گواردیولا: شاید شیوه بازی مان را عوض کنیم، جام ها را اولویت بندی می کنم

به گزارش یزد بلاگ، پپ گواردیولا تیمش را با نهایت توان آماده مبارزه پیش رو نموده است.

گواردیولا: شاید شیوه بازی مان را عوض کنیم، جام ها را اولویت بندی می کنم

به گزارش خبرنگاران، پپ گواردیولا ادعا کرد شاگردانش با آمادگی کامل به مصاف ساوتهمپتون در هفته یازدهم رقابت های لیگ برتر انگلیس خواهند رفت.

سرمربی تیم فوتبال منچسترسیتی در کنفرانس خبری پیش از این بازی گفت: تمام بازیکنانم آماده هستند. روز گذشته دو ساعت تمرین کردیم. آنهایی که مصدوم بودند، هنوز مصدوم هستند و آنهایی که آماده بودند، آماده اند. فقط آنجلینو گرفتگی عضلانی داشت.

وی در خصوص حریف تیمش در هفته یازدهم رقابت های لیگ برتر انگلیس هم گفت: ساوتهمپتون در طول فصل جاری با سیستم های متفاوتی بازی نموده است. گاهی طی 10، 15 دقیقه انتهای از جلوی زمین پرس می نمایند، اما در سایر دقایق عقب می نشینند. با توجه به مشکلاتی که ما در مواجهه با دفاع عمقی داریم، شاید شیوه بازی مان را عوض کنیم. نمی دانم چه چیزی در انتظار ماست.

گواردیولا در انتها توضیح داد: با کلوپ در خصوص فشرده بودن تقویم لیگ برتر انگلیس موافقم. در زمستان برای بیست وهفتمین یا بیست ونهمین بار بازی می کنیم. این همواره محل مناقشه است و در نشست یوفا هم در این مورد حرف می زنند. بله، من جام ها را اولویت بندی می کنم و مثلاً از گوندوگان، دی بروینه و سیلوا در جام اتحادیه استفاده نمی کنم. لیورپول و آرسنال هم همین کار را نموده اند. غیر از منچستر یونایتد که شرایط خاصی دارد، برای سایرین این جام فرصت خوبی برای میدان دادن به جوانان است.

مجله زیتوا: مجله زیتوا | مجله خبری ایران و جهان پیرامون

banima.ir: قدرت گرفته از سیستم مدیریت محتوای بانیما

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 6 مهر 1400 بروزرسانی: 6 مهر 1400 گردآورنده: yazdblog.ir شناسه مطلب: 50

به "گواردیولا: شاید شیوه بازی مان را عوض کنیم، جام ها را اولویت بندی می کنم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گواردیولا: شاید شیوه بازی مان را عوض کنیم، جام ها را اولویت بندی می کنم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید