کونته: ما در حال رشد هستیم، شانس زیادی برای صعود نداریم

به گزارش یزد بلاگ، آنتونیو کونته ترجیح می دهد آمادگی تیم خودش پیش از بازی حساس با اسلاویاپراگ را مورد اشاره قرار دهد.

کونته: ما در حال رشد هستیم، شانس زیادی برای صعود نداریم

به گزارش خبرنگاران، آنتونیو کونته در کنفرانس خبری پیش از بازی تیمش مقابل اسلاویاپراگ در هفته پنجم مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا ادعا کرد نرآتزوری شرایط خوبی دارد.

سرمربی تیم فوتبال اینتر در این باره گفت: ما از اهمیت این دیدار باخبر بوده و می دانیم چه مسابقه بزرگی پیش رو داریم. برای رشد کردن باید در چنین بازی هایی به میدان رفت. پیروزی در این دیدار ضروری است؛ حتی اگر بازگشت در اروپا با بازگشت در سری A متفاوت باشد.نتیجه برای ما مهم است اما 95 درصد از اوقات به عملکرد بستگی دارد. انتظار یک مسابقه پرهیجان را دارم. شانس زیادی برای صعود نداریم اما نسبت به دور رفت، حالا بلوغ و آمادگی بیشتری حس می کنیم و قدم های مهمی برداشته ایم.در لیگ قهرمانان اروپا شما همیشه با تیم های بزرگ که ذهنیت برنده دارند، بازی می کنید. بارسلونا، دورتموند و اسلاویا در لیگ های خودشان تیم های بزرگ و سطح بالایی به شمار می آیند اما ما تازه در حال رشد هستیم.

او در پایان اضافه نمود: صحبت در مورد بازار زمستان در این مقطع به نظر درست نمی رسد و این وظیفه باشگاه است. باید در مورد بازیکنانی که در اختیار داریم، صحبت کنیم و من از بازیکنانم متشکرم که باعث شده اند ما به اینجا برسیم. اینجا بازیکنانی داریم که به موفقیت در آینده باور دارند. به همه بازیکنان اینتر اعتماد دارم و ورود بورخا والرو در دیدار مقابل تورینو به میدان مصداق این موضوع است. من دلیلی نمی بینم به خاطر غیبت برخی بازیکنان، سبک بازی اینتر تغییر کند.

نماشو: نماشو، طراحی سایت، سئو، چاپ و طراحی گرافیکی را به ما بسپارید.

اسلیم فا: اسلیم فا: مجله دوخت و دوز، طراحی لباس و انتخاب لباس

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 6 مهر 1400 بروزرسانی: 6 مهر 1400 گردآورنده: yazdblog.ir شناسه مطلب: 161

به "کونته: ما در حال رشد هستیم، شانس زیادی برای صعود نداریم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کونته: ما در حال رشد هستیم، شانس زیادی برای صعود نداریم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید