گتوسو: اگر شانس با ما یار نبود اوضاع می توانست سخت تر هم شود، برای بیدار شدن نباید سیلی بخوریم

به گزارش یزد بلاگ، سرمربی تیم فوتبال ناپولی از دست شاگردانش بابت عملکرد ضعیف شان در نیمه اول بازی با ریکای کرواسی در لیگ اروپا عصبانی است.

گتوسو: اگر شانس با ما یار نبود اوضاع می توانست سخت تر هم شود، برای بیدار شدن نباید سیلی بخوریم

به گزارش خبرنگاران، جنارو گتوسو که تیم تحت هدایتش شب گذشته (پنجشنبه) در چارچوب هفته سوم از مرحله گروهی لیگ اروپا با نتیجه 2 بر یک میزبان خود، ریکای کرواسی را از پیش رو برداشت، پس از این بازی در گفت وگو با شبکه تلویزیونی اسکای اسپورت ایتالیا گفت: چیزی به اسم بازی آسان وجود ندارد، از قلم نیاندازید که رئال سوسیه داد با گل دقیقه 93 پیروز به شکست ریکا شده بود. می دانستیم که ریکا در این بازی دفاعی بازی خواهد کرد و چشم به ضدحملات خواهد داشت. با این حال ما در 30 تا 35 دقیقه ابتدایی بازی غافلگیر شدیم. شاید ما برای گردش و تفریح به کرواسی آمدیم و واقعاً بابت عملکردمان عصبانی هستم. ما دست به ریسک های زیادی زدیم.

وی اضافه کرد: در نیمه دوم بهتر بودیم، اما نمی توانیم اشتباهاتی را که از ابتدای بازی داشتیم، بپذیریم. این مسئله ای است که از فصل گذشته داریم. در حقیقت سال هاست که ناپولی چنین مشکلاتی دارد، از این رو باید در این مورد پیشرفت کنیم. ما در 35 دقیقه اول این بازی نتوانستیم هیچکدام از توپ های دوم را از آن خود کنیم و با توجه به آشنایی به ضدحملات ریکا، از ضدحملات آنها غافلگیر شدیم.

سرمربی ایتالیایی ناپولی شرح داد: ما باید همیشه روی پای خودمان بایستیم و برای بیدار شدن مان نیازی نیست سیلی بخوریم. در نهایت اوضاع برای ما در این دیدار خوب پیش رفت، اما اگر شانس با ما یار نبود، اوضاع می توانست سخت تر هم بشود. می خواهم عملکردی را که در نیمه دوم این بازی ارائه کردیم، در طول 90 دقیقه هر بازی ببینیم.

ناپولی حالا باید خود را برای بازی یکشنبه شب در خانه بولونیا آماده کند و پس از آن در دیداری خانگی در سری A ایتالیا پذیرای میلانِ صدرنشین خواهد بود.

جدیدترین خبرها و تحلیل های ایران و جهان را در کانال تلگرامی خبرنگاران بخوانید. (کلیک کنید)

مجله زیتوا: مجله زیتوا | مجله خبری ایران و جهان پیرامون

بانیما: قدرت گرفته از سیستم مدیریت محتوای بانیما

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 6 مهر 1400 بروزرسانی: 6 مهر 1400 گردآورنده: yazdblog.ir شناسه مطلب: 2629

به "گتوسو: اگر شانس با ما یار نبود اوضاع می توانست سخت تر هم شود، برای بیدار شدن نباید سیلی بخوریم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گتوسو: اگر شانس با ما یار نبود اوضاع می توانست سخت تر هم شود، برای بیدار شدن نباید سیلی بخوریم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید