کیانوش رستمی: هنوز جای امیدواری است به المپیک بروم

به گزارش یزد بلاگ، وزنه بردار دسته 96 کیلوگرم ایران گفت: درمسابقات گزینشی المپیک قطر انتظار داشتم بیشتر وزنه بزنم با این حال در مسابقات بعدی اتفاق بهتری را رقم می زنم.

کیانوش رستمی: هنوز جای امیدواری است به المپیک بروم

کیانوش رستمی در تبادل نظر با خبرنگاران درباره عملکرد خود در مسابقات گزینشی المپیک قطر کاپ اعلام کرد: در قطر کاپ فشار روحی و روانی زیادی روی من بود به طوری که فقط می خواستم برنامه مسابقه ای من پیش برود. با این حال از خودم انتظار داشتم بیشتر از این وزنه بزنم و ان شاءالله مسابقات بعدی جبران می کنم.

او ادامه داد: رقابت بعدی که در آن شرکت خواهم جام فجر است که هدفم این است اتفاق بهتری را رقم بزنم.

او در خصوص دیگر مسابقاتی که در نظر دارد شرکت کند، گفت: من می خواهم علاوه بر جام فجر در مسابقات غرب آسیا و سپس قهرمانی آسیا هم وزنه بزنم و 100 در صد در هر سه مسابقه در دسته 96 کیلوگرم وزنه می زنم و تغییر وزن نمی دهم چون در این صورت امتیاز کمتری می گیرم بنابراین در همان 96 کیلوگرم روی تخته خواهم رفت.

رستمی در پاسخ به این پرسش که آیا هنوز امید خود را برای المپیک از دست نداده است، توضیح داد: من واقعا خودم را برای المپیک 2020 آماده نموده بودم و از ابتدا قول داده بودم با تمام وجود برای المپیک آماده شوم اما متاسفانه جهت پیش روی من بسته شد و کارم سخت شده است. با این حال هنوز جای امیدواری هست که به المپیک بروم و دل مردم را شاد کنم.

او ادامه داد: مهمترین مسئله ای که فدراسیون باید به آن توجه کند این است که ورزشکاری که به المپیک می رود باید پرچم ایران را به اهتزاز درآورد نه اینکه فقط دنبال این باشیم یک نفر را به المپیک فرستاده باشیم. باید ببینند چه کسی می تواند مدال بگیرد.

مجله زیتوا: مجله زیتوا | مجله خبری ایران و جهان پیرامون

banima.ir: قدرت گرفته از سیستم مدیریت محتوای بانیما

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 6 مهر 1400 بروزرسانی: 6 مهر 1400 گردآورنده: yazdblog.ir شناسه مطلب: 381

به "کیانوش رستمی: هنوز جای امیدواری است به المپیک بروم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کیانوش رستمی: هنوز جای امیدواری است به المپیک بروم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید