ملاقات های مجذوب کننده تیم های ملی فوتبال اروپا پیش از یورو ، راموس علاقه مند به ماندن در مادرید، جولان کرونا در فوتبال اسپانیا

به گزارش یزد بلاگ، روزنامه های ورزشی بین المللی امروز به مسائل مختلف پرداخته اند.

ملاقات های مجذوب کننده تیم های ملی فوتبال اروپا پیش از یورو ، راموس علاقه مند به ماندن در مادرید، جولان کرونا در فوتبال اسپانیا

به گزارش ، ملاقات های محبت آمیز تیم های اروپایی حاضر در یورو 2020، اخبار بازار جابجایی از عناوین اصلی روزنامه های ورزشی بین المللی بود که صبح امروز، چهارشنبه منتشر شدند.

روزنامه ها بعلاوه به تمایل رئال مادرید برای بازی در ورزشگاه وندا متروپولیتانو، مسابقات تنیس رولن گاروس و ملاقات نیمه نهایی لیگ بسکتبال اسپانیا پرداختند.

روزنامه مارکا

این روزنامه با تمرکز بر درخواست رئال مادرید برای بازی در ورزشگاه وندا متروپولیتانو نوشت: رئال مادرید به فکر انجام بازی های خود در وندا متروپولیتانو است.

مارکا بعلاوه در خصوص تیم ملی فوتبال اسپانیا و مسئله واکسیناسیون بازیکنانش نوشت: دولت برای تیم اسپانیا نقشه دارد.

این روزنامه درباره شکست رئال مادرید در بازی نیمه نهایی لیگ بسکتبال اسپانیا و ملاقات رافائل نادال در مرحله یک چهارم نهایی مسابقات تنیس قهرمانی رولن گاروس تیتر زد.

اسپورت

این روزنامه به تیم ملی فوتبال هلند پرداخت و نوشت: هلند روی انگشت دپای می چرخد.

این روزنامه در خصوص پیروزی 4 بر صفر اسپانیا مقابل لیتوانی در یک بازی محبت آمیز نوشت: مطابق برنامه مقابل لیتوانی.

موندو دیپورتیوو

این روزنامه به اخبار بارسلونا و بازار انتقال پرداخت و نوشت: کوشش برای رحیم استرلینگ و عصبانیت دمبله.

موندو دیپورتیوو بعلاوه در خصوص شیوع ویروس کرونا در اردوی تیم ملی فوتبال اسپانیا نوشت: لورنته: دومین کرونایی.

این روزنامه به تمایل اتلتیکو مادرید برای جذب لاوتارو مارتینز، ستاره اینترمیلان پرداخت و نوشت: لاوتارو رویای دیگو سیمئونه است.

موندو دیپورتیوو بعلاوه به بازی تازه رافائل نادال در مسابقات تنیس رولن گاروس و ملاقات بارسلونا در مرحله نیمه نهایی لیگ بسکتبال اسپانیا پرداخت.

آ اس

این روزنامه پس از ابتلای بازیکنان تیم ملی فوتبال اسپانیا به ویروس کرونا، نوشت: ابتدای کار خطرناک شد.

این روزنامه به سرنوشت سرخیو راموس و تمایل برای ماندن در رئال مادرید علاقه مند بود و نوشت: سرخیو راموس امیدوار به ماندن است.

این روزنامه بعلاوه به شکست رئال مادرید در مرحله نیمه نهایی لیگ بسکتبال اسپانیا و تقابل رافائل نادال با شوارتزمن آرژانتینی در مرحله یک چهارم نهایی مسابقات رولن گاروس پرداخت.

روزنامه انگلیسی میرر

این روزنامه با تمرکز بر تیم ملی فوتبال انگلیس و جنجال های مربوط به این تیم نوشت: همه ما می بازیم و چه کسی مرد اصلی انگلیس خواهد بود؟ گرت ساوت گیت.

روزنامه فرانسوی اکیپ

این روزنامه به پیروزی 3 بر صفر فرانسه مقابل بلغارستان در یک بازی محبت آمیز با 2 گل الیویه ژیرو تمرکز کرد و نوشت: ژیرو پر از بنزین و سوخت است.

اکیپ بعلاوه در خصوص انتقال واینالدوم هلندی به پاری سن ژرمن نوشت: با واینالدوم، پاری سن ژرمن از ابتدا چشمگیر بوده است.

روزنامه ایتالیایی La Gazzetta dello Sport

این روزنامه با تمرکز بر تیم ملی فوتبال ایتالیا که خود را برای شرکت در یورو 2021 آماده می نماید، نوشت: ایتالیا آماده می گردد.

گازتا بعلاوه به تمایل یوونتوس برای جذب لوکاتلی و گابریل خسوس نوشت: یوونتوس: 2 نفره.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 7 شهریور 1400 بروزرسانی: 7 شهریور 1400 گردآورنده: yazdblog.ir شناسه مطلب: 4417

به "ملاقات های مجذوب کننده تیم های ملی فوتبال اروپا پیش از یورو ، راموس علاقه مند به ماندن در مادرید، جولان کرونا در فوتبال اسپانیا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ملاقات های مجذوب کننده تیم های ملی فوتبال اروپا پیش از یورو ، راموس علاقه مند به ماندن در مادرید، جولان کرونا در فوتبال اسپانیا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید