کومیته مردان و زنان ایران قهرمان آسیا شدند

به گزارش یزد بلاگ، امروز در آخرین روز از رقابت های کاراته قهرمانی آسیا تیم های کاتا و کومیته تیمی مردان و زنان ایران به روی تاتامی رفتند و در نهایت کومیته زنان قهرمان آسیا شد.

کومیته مردان و زنان ایران قهرمان آسیا شدند

به گزارش خبرنگاران، امروز در آخرین روز از رقابت های کاراته قهرمانی آسیا نمایندگان ایران درکاتا و کومیته تیمی مردان و زنان ایران به روی تاتامی رفتند.

تیم کاتای تیمی مردان ایران در بازی نخست خود مقابل اندونزی پنج بر صفر به پیروزی رسید و در دور دوم نیز قزاقستان را پنج بر صفر از پیش رو برداشت و در دیدار سوم نیز پنج بر صفر عراق را مغلوب کرد و به فینال این رقابت ها راه یافت. ملی پوشان در دیدار فینال 5 بر صفر مغلوب ژاپن شد و به مدال نقره دست یافت. ترکیب تیم ایران را ابوالفضل شهرجردی، میلاد دلیخون و علی زند تشکیل دادند.

تیم کاتای تیمی زنان نیز در بازی نخست هند را پنج بر صفر از پیش رو برداشت و در دور دوم نیز با شکست چهار بر یک اندونزی به فینال رقابت ها رسید. تیم کاتای زنان نیز در فینال 5 بر صفر نتیجه را مقابل ژاپن واگذار کرد و نایب قهرمان شد. پریسا رحمانی، ماده نصیری پی و مهری یزدانی ترکیب تیم ایران بود.

در رقابت های کومیته تیمی، تیم بانوان در دیدار نخست 2 بر 1 مالزی را شکست داد، در این دیدار، دلارام دوستی در حالی که 2 بر 1 پیش بود هانسوکو شد، حمیده عباسعلی 2 بر صفر و فاطمه چالاکی 4 بر صفر پیروز شدند. ملی پوشان در دیدار دوم مقابل ویتنام 1 بر 1 به تساوی رسیدند و با امتیاز شماری تکنیکی راهی دور بعد شدند. در این دیدار دوستی به تساوی صفر بر صفر رسید، عباسعلی 2 بر صفر نتیجه را واگذار کرد و چالاکی 6 بر صفر پیروز شد. ملی پوشان برای رسیدن به فینال مقابل ژاپن قرار گرفتند و با نتیجه 2 بر 1 پیروز و راهی فینال شدند. در این دیدار علیپور 2 بر صفر، و عباسعلی 6 بر 2 پیروز و چالاکی 2 بر صفر نتیجه را واگذار کرد.

در کومیته تیمی مردان نیز ملی پوشان در دیدار نخست با ترکیب خدابخشی، آسیابری و پورشیب مقابل هند قرار گرفتند و خدابخشی 4 بر صفر، آسیابری 8 بر صفر و پورشیب 6 بر صفر حریفان را شکست دادند تا تیم ایران در مجموع 3 بر صفر پیروز شود. ملی پوشان در دیدار دوم 3 بر صفر تاجیکستان را شکست دادند. حسن بیگی 7 بر صفر، حیدری 6 بر یک و عسگری 7 بر صفر بردهای ایران را کسب کردند. تیم کومیته مردان برای رسیدن به فینال در بازی سوم، قزاقستان را در پیش داشت که گنج زاده و خدابخشی 4 بر صفر و عسگری 2 بر یک پیروز شدند . به فینال راه یافتند.

در نهایت تیم ملی بانوان با ترکیب حمیده عباسعلی، رزیتا علیپور و فاطمه چالاکی در فینال به مصاف چین تایپه رفت و با نتیجه 2 بر صفر پیروز و قهرمان آسیا شد. حمیده عباسعلی 3 بر یک و فاطمه چالاکی 3 بر 2 در این دیدار پیروز شدند. قزاقستان و ژاپن در ابن بخش سوم مشترک شدند.

همچنین کومیته تیمی مردان نیز با ترکیب ذبیح اله پورشیب، بهمن عسگری، سجاد گنج زاده، علی اصغر آسیابری و مهدی خدابخشی به مصاف تیم عربستان در فینال رفت و 3بر صفر عربستان را شکست داد و قهرمان آسیا شد.

ذبیح اله پورشیب 1 بر صفر بر حریف غلبه کرد، مهدی خدابخشی صفر بر صفر شد، سجاد گنج زاده نیز 4 بر صفر حریفش را شکست داد و بهمن عسگری 7 بر یک پیروز میدان شد تا ایران قهرمان آسیا شود. در این بخش ژاپن و قزاقستان مشترکاً سوم شدند.

نماشو: نماشو، طراحی سایت، سئو، چاپ و طراحی گرافیکی را به ما بسپارید.

اسلیم فا: اسلیم فا: مجله دوخت و دوز، طراحی لباس و انتخاب لباس

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 6 مهر 1400 بروزرسانی: 6 مهر 1400 گردآورنده: yazdblog.ir شناسه مطلب: 117

به "کومیته مردان و زنان ایران قهرمان آسیا شدند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کومیته مردان و زنان ایران قهرمان آسیا شدند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید