چند توصیه سخنگوی وزارت بهداشت به شاغلان مراکز خرید

به گزارش یزد بلاگ، سخنگوی وزارت بهداشت گفت: کلیه افراد درصورت مشاهده هرگونه تخلف درخصوص عدم رعایت توصیه های کرونایی می توانند با تماس با سامانه 190 گزارش و شکایت خود را اعلام نمایند.

چند توصیه سخنگوی وزارت بهداشت به شاغلان مراکز خرید

از وبسایت ویکی پدیا دیدن نمایید.

به گزارش خبرنگاران از ایسنا، دکتر سیما سادات لاری اظهار کرد: باتوجه به نزدیک شدن به ایام سرانجامی سال و حضور مردم در مراکز خرید، لزوم رعایت پروتکل های بهداشتی در این مراکز دوچندان شده است.

وی ادامه داد: از این رو به شاغلین در فروشگاه ها و مراکز خرید توصیه می گردد که حتما از ماسک استفاده و از ارائه خدمات به افرادی که ماسک ندارند، خودداری نمایند.

به گفته سخنگوی وزارت بهداشت، استفاده از کارتخوان به جای دریافت وجه نقد، رعایت بهداشت دست ها، استفاده از ضدعفونی نماینده ها و در اختیار قرار دادن آن به خریداران و رعایت فاصله گذاری اجتماعی - بین 1.5 تا دو متر - از دیگر توصیه های وزارت بهداشت به شاغلین در فروشگاه ها و مراکز خرید است.

لاری در سرانجام توضیح داد: کلیه افراد درصورت مشاهده هرگونه تخلف در موارد ذکر شده می توانند با تماس با سامانه 190 گزارش و شکایت خود را اعلام نمایند. همچنین با اسکن QR کد فروشگاه ها با استفاده از دوربین تلفن همراه می توانند شکایات خود را ثبت نمایند.

منبع: جام جم آنلاین
انتشار: 8 فروردین 1400 بروزرسانی: 8 فروردین 1400 گردآورنده: yazdblog.ir شناسه مطلب: 3525

به "چند توصیه سخنگوی وزارت بهداشت به شاغلان مراکز خرید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "چند توصیه سخنگوی وزارت بهداشت به شاغلان مراکز خرید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید