پرحجم بودن هراز و چالوس، در صورت اعمال محدودیت، اطلاع رسانی می کنیم

به گزارش یزد بلاگ، جانشین رئیس پلیس راهور ناجا با بیان اینکه هراز و چالوس در هر دو جهت رفت و برگشت بسیار پرحجم هستند، درباره اعمال محدودیت ها و یک طرفه کردن این محورها، گفت: با توجه به بار سنگین محدوده آمل و مرزن آباد، اعمال محدودیت ها سخت می گردد و در صورت لزوم پیش از اعمال محدودیت ها، اطلاع رسانی خواهیم کرد.

پرحجم بودن هراز و چالوس، در صورت اعمال محدودیت، اطلاع رسانی می کنیم

به گزارش گروه اجتماعی خبرنگاران، سید تیمور حسینی در پاسخ به این سوال که به دلیل یک طرفه شدن تردد طی روز، بعضا رانندگان به هنگام شب سفر می نمایند، اظهار کرد: حتی الامکان کوشش داریم تا راستاها را یک طرفه ننموده و محدودیتی اجرا نکنیم اما این حجم از تردد در محور چالوس با حداقل ظرفیتی که این جاده دارد؛ چاره ای جز اجرای این محدودیت ها برایمان باقی نمی گذارد.

وی توضیح داد: برای جلوگیری از معطل ماندن رانندگان ناچار به اجرای محدودیت ها هستیم و البته شب ها نیز همکاران ما برای ارائه خدمات حضور دارند.

جانشین رئیس پلیس راهور ناجا ادامه داد: امروز و دیروز شرایط خاصی را در محورهای شمالی داشتیم و با حجم قابل توجهی از بار ترافیکی برگشت روبرو بودیم و از سوی دیگر نیز تعداد قابل توجهی از هموطنان دیروز و امروز آغاز به سفر نموده اند.

حسینی با بیان اینکه سایر محورها نیز پرحجم هستند با اشاره به محورهای جنوبی اضافه کرد: در آزاد راه تهران- قم و به سمت اصفهان و حتی جاده امام رضا (ع) نیز همین شرایط حاکم است و بار ترافیکی پرحجمی در راستا رفت و برگشت را شاهد هستیم. در استان های جنوبی نیز نظیر فارس، بوشهر، هرمزگان بار پرحجم درون شهری، برون شهری و در محورهای مواصلاتی و بین استانی را شاهد هستیم.

به گفته جانشین رئیس پلیس راهور ناجا، به طور میانه روزی دو میلیون و 100 هزار تردد در کشور به ثبت می رسد که این رقم در قیاس با آمار سال گذشته نشان از افزایش 47 درصدی دارد.

وی در ادامه سخنان خود با اشاره به شرایط جوی ناپایدار در غرب، شمال غرب و استان های شمالی، خطاب به رانندگان توصیه کرد: این شرایط جوی ناپایدار ایجاب می نماید رانندگانی که قصد عزیمت به این استان ها را دارند با تجهیزات کامل به سفر بروند.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 20 تیر 1401 بروزرسانی: 20 تیر 1401 گردآورنده: yazdblog.ir شناسه مطلب: 4833

به "پرحجم بودن هراز و چالوس، در صورت اعمال محدودیت، اطلاع رسانی می کنیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پرحجم بودن هراز و چالوس، در صورت اعمال محدودیت، اطلاع رسانی می کنیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید