پاساژ پروانه فاقد ایمنی ضروری است، عدم درنظر دریافت پیوست امنیتی

به گزارش یزد بلاگ، رئیس پلیس پایتخت گفت: پاساژ پروانه که در آن آدینه بازار برگزار می گردد، فاقد ایمنی های ضروری است و این موضوع را بار ها به مسئولان اعلام کردیم.

پاساژ پروانه فاقد ایمنی ضروری است، عدم درنظر دریافت پیوست امنیتی

به گزارش، سردار حسین رحیمی با اشاره به شرایط پاساژ پروانه که هر هفته در آن محل آدینه بازار برگزار می گردد، اظهار کرد: پاساژ پروانه از نظر پلیس فاقد ایمنی های ضروری است.

وی اضافه نمود: ما این موضوع را بار ها به صورت رسمی اعلام کردیم، اما متأسفانه هیچکدام از مسئولان اهمیتی به این موضوع نداده اند.

رئیس پلیس تهران بزرگ توضیح داد: مسئولان ذی ربط باید در روز های آدینه که آدینه بازار در آنجا برگزار می گردد توجه ویژه ای به شرایط آن محل داشته باشند تا خدایی نکرده برای شهروندان اتفاقی رخ ندهد.

سردار رحیمی اعلام نمود: همین جا هم مجدد اعلام می کنیم که پاساژ پروانه برای برگزاری بازار هایی مانند آدینه بازار دارای ایمنی کافی نیست و مسئولان باید هرچه سریع تر فکری به حال شرایط این پارکینگ نمایند.

وی در خاتمه گفت: در نهایت باید گفت که برای پاساژ پروانه هیچ پیوست امنیتی-انتظامی برای این حجم از مراجعات در یک روز خاص و یک بازه زمانی اصلاً پیش بینی نشده است.

به گزارش خبرنگار مهر، آدینه بازار پروانه محل تجمع بسیاری از هنرمندان و فروشندگانی است که از شهر های مختلف برای فروش لوازم دست ساز هنری، اجناس آنتیک و بسیاری لوازم دیگر هر آدینه در پارکینگ پروانه گردهم می آیند، اما نبود نظارت کافی و عدم در نظر دریافت راه های نظارتی بر اجناسی که فروشندگان در این پارکینگ به فروش می رسانند سبب شده است تا آدینه بازار پروانه تبدیل به محلی برای فروش اموال سرقتی توسط سارقین نوپا و یا حتی مالخران گردد.

این بازار بزرگ آدینه ها در پارکینگ پاساژ پروانه واقع در خیابان جمهوری برگزار می گردد.

منبع: مهر

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 23 بهمن 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: yazdblog.ir شناسه مطلب: 333

به "پاساژ پروانه فاقد ایمنی ضروری است، عدم درنظر دریافت پیوست امنیتی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پاساژ پروانه فاقد ایمنی ضروری است، عدم درنظر دریافت پیوست امنیتی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید