وقتی گره های دندان شکن عمرانی با دست بخش خصوصی گگردده می گردد

به گزارش یزد بلاگ، بهره گیری از ظرفیت های بخش خصوصی در شهر کرج به عنوان راه چاره اساسی، بسیاری از طرح های نیمه تمام این شهر را به سرانجام می رساند.

وقتی گره های دندان شکن عمرانی با دست بخش خصوصی گگردده می گردد

جهت دریافت خدمات قیمت آلاچیق چوبی با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. هر گونه خدمات طراحی و اجرای آلاچیق های مختلف را به ما بسپارید.

به گزارش خبرنگار از ، همیشه مشارکت بخش خصوصی در طرح های دولتی به عنوان یک دغدغه مطرح بوده است.

مشارکت بخش خصوصی علاوه بر تسریع طرح های عمرانی باعث کاهش نقدینگی و در نتیجه کاهش کمبود در بازار و تورم مالی می گردد.

آرش ارشد، رئیس سازمان سرمایه گذاری و مشارکت های مردمی شهرداری کرج در گفت و گو با خبرنگار ما با بیان این که طرح های مشترک شهرداری کرج با بخش خصوصی در شنبه های افتتاح به بهره برداری می رسد، گفت: به زودی کارخانه بازیافت نخاله ها و پسماندهای عمرانی در کرج افتتاح می گردد.

او اضافه نمود: باید تصدی گری شهرداری در امور شهری را کاهش دهیم و طرح های عمرانی را باتوجه به وفور نقدینگی در کشور به بخش خصوصی واگذار کنیم.

رئیس سازمان سرمایه گذاری و مشارکت های مردمی شهرداری کرج گفت: مسائل مجتمع خدماتی، تجاری و رفاهی ایران زمین سال ها با مشارکت بخش خصوصی حل شد و به زودی افتتاح می گردد.

او اضافه نمود: ایجاد مرکز رفاهی در آرامستان بهشت سکینه(س)، احداث دو زمین چمن سرپوشیده در پارک های ابن سینا و خانواده نیز با مشارکت بخش خصوصی اجرا شده که در شنبه های افتتاح شهرداری کرج به بهره برداری می رسد.

د.خ

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 2 مرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: yazdblog.ir شناسه مطلب: 1299

به "وقتی گره های دندان شکن عمرانی با دست بخش خصوصی گگردده می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "وقتی گره های دندان شکن عمرانی با دست بخش خصوصی گگردده می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید