وجود 9 جهنم در شهر بپو ژاپن!

به گزارش یزد بلاگ، شهر بپو ژاپن

یکی از تاپ ترین مقاصد گردشگری ای که در سفر به ژاپن باید از آن تماشا کنید، چشمه های آب گرم معروف آن است. این کشور در مجموع چیزی حدود 3000 چشمه آب گرم دارد اما 9 تا از آن ها بسیار معروف تر از بقیه هستند و گردشگران به تماشا آن ها می فرایند و علت آن هم دمای بسیار بالای آن ها و بعلاوه ویژگی های خاصی است که دارند و به 9 جهنم بپو معروفیت پیدا نموده اند. این 9 جای جهنمی در شهر بپو ژاپن قرار دارند. آماده اید که با این 9 جا آشنا شوید؟ با خبرنگاران باشید.

وجود 9 جهنم در شهر بپو ژاپن!

مرحله اول: دریای جهنمی

دریای جهنمی در واقع یک آبی زیبای کبالتی است که حدود هزار سال قبل به وجود آمده است و اگر یک تخم مرغ داخل آن بیندازید می بینید که خیلی زود در آب می پزد! این دریا یک جای عالی در شهر بپو ژاپن برای آن دسته از گردشگر هایی است که دوست دارند طعم جهنم را بچشند!

مرحله دوم: سرهای کچل جهنمی

جهنم دومی که قصد معرفی آن را به شما داریم حتی از اولی هم داغ تر است و نام بامزه تری هم دارد! این ورژن از جهنم! حباب های گلی فراوری می نماید و می گویند که به خاطر شباهت زیاد با سرهای کچل نام آن را این گذاشته اند! در هر حال نام آن هر چه که هست در بین برخی از گردشگر ها جذابیت زیادی دارد، اگر شما هم به شهر بپو ژاپن سفر کردید و دوست داشتید تا این مکان را ببینید حتما با چند دانه لوبیا برای دور کردن ارواح جهنمی این مکان ببرید! (ژاپنی ها اعتقاد دارند که لوبیا ارواح خبیث را دور می نماید!)

مرحله سوم: کوه های جهنمی

اگر ترکیب حیوانات دوست داشتنی و جهنم را دوست دارید، این جا جایی است که باید بروید، یک ترکیب فوق العاده از جهنم و حیوانات! گلی که در این منطقه وجود دارد بسیار گفته می گردد که شبیه به قله های کوهستانی است چون حالت تیز دارد و به همین دلیل است که این نام به آن داده شده است. همین که از این جهنم خلاص شدید، حتما به اسب آبی ای که در باغ وحش نزدیک این منطقه است یک هویج جایزه بدهید!

مرحله چهارم: ماهیتابه جهنمی

ماهیتابه جهنمی چه نام عجیبی! این ورژن از مکان های جهنمی در شهر بپو ژاپن در واقع 6 تالاب با رنگ های مختلف است و از 8 جهنم دیگر کمی خنک تر است و یکی دیگر از 9 جهنم تماشای در ژاپن است.

مرحله پنجم: کروکودیل جهنمی

یکی دیگر از نام های این مکان کوه شیطانی جهنمی است که با وجود 100 کروکودیلی که در آن جاست اصلا نمی توانید نادیده بگیریدشان! این چشمه آب گرم جهنمی پر از نمک است و بخارهایی که از آن به هوا بلند می گردد به میزان ای زیاد است که می توان آن را به ماشین های بخار قدیمی تشبیه کرد! فقط خیلی نزدیک نشوید و کروکودیل ها را عصبانی نکنید در غیر این صورت باید خودتان را از لابه لای دندان های تیز آن ها بیرون بیاورید. گردشگر های این جهنم را دو قلو می دانند! هم جهنمی از آب های سوزان و هم جهنمی از کروکودیل های خطرناک.

مرحله ششم: تالاب سفید جهنمی

اگر تا حالا باغ های ژاپنی را دیده باشید، بعد از اولین نگاه به این جهنم دقیقا یاد این باغ ها می افتید. آب های این جهنم زمردی رنگ است و بخارهایی که از آن به هوا بلند می گردد فضا را در مه عجیبی فرو می برد.

مرحله هفتم: فواره جهنمی

این یکی در واقع یک چشمه آب گرم است که هر 30 دقیقه یکبار فوران می نماید، با این حال برخی وقت ها در روز هر 10 دقیقه یکبار فوران می نماید. آب های این جهنم به داغ و سوزان است و پر از سولفور، پس عقب بایستید و از بوی تخم مرغ پخته آن لذت ببرید! برخی وقت ها ارتفاع آب این منطقه به 160 فوت می رسد.

مرحله هشتم: تالاب خونی جهنمی

برترین راه آماده شدن برای ورود به این جهنم در شهر بپو ژاپن این است که اول انگشت های پایتان را داخل آن ببرید تا ببینید که اصلا تاب و توان آن را دارید یا نه! اگر قرار بود تا از بین این 9 جهنم در بپو از یکی از آن ها تماشا کنید، شماره هشتم باید انتخابتان باشد چون هم آب و هم بخارهایی که از آن به هوا بلند می گردد به رنگ خون است.

مرحله نهم: جهنم اژدهای طلایی

هر کسی باور نمی نماید که این مرحله جهنم هم وجود داشته باشد ولی دارد. بخارها از استان اژدها به هوا بلند می گردد و رنگ این تالاب به طور طبیعی به رنگ طلایی است. اگر خیلی فکر می کنید که آدم شجاعی هستید، دست هایتان را در آن بشورید تا برای همواره از شستن دست بترسید!

بپو در واقع یک شهر کوچک در جزیره کیوشو ژاپن است که بیشترین معروفیت آن به خاطر همین چشمه آب گرم است و بیشترین تعداد چشمه های آب گرم را هم دارد.

منبع: traveleering.com

منبع: الی گشت
انتشار: 28 فروردین 1401 بروزرسانی: 28 فروردین 1401 گردآورنده: yazdblog.ir شناسه مطلب: 4759

به "وجود 9 جهنم در شهر بپو ژاپن!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "وجود 9 جهنم در شهر بپو ژاپن!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید