واران: تا آخرین لحظه با منچسترسیتی خواهیم جنگید، زیدان توانایی خاصی در انجام کارهای غیرممکن دارد

به گزارش یزد بلاگ، مدافع فرانسوی تیم فوتبال رئال مادرید می گوید این تیم تمام تلاش خود را در تقابل با منچسترسیتی برای رسیدن به مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا به کار خواهد بست.

واران: تا آخرین لحظه با منچسترسیتی خواهیم جنگید، زیدان توانایی خاصی در انجام کارهای غیرممکن دارد

به گزارش خبرنگاران، تیم فوتبال رئال مادرید که اخیراً پیروز شد سی وچهارمین قهرمانی اش در سطح اول فوتبال باشگاهی اسپانیا را به دست بیاورد، حالا پس از فتح لالیگا، این فرصت را دارد تا در لیگ قهرمانان هم شانس خود را برای قهرمانی بیازماید اما پیش از آن باید شکست 2 بر یک خانگی مقابل منچسترسیتی را در دور برگشت از مرحله یک هشتم نهایی این رقابت ها جبران کند.

رافائل واران در گفت وگو با روزنامه پاریزین فرانسه، درباره شانس صعود این تیم به مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا گفت: ما رئال مادرید هستیم و هر چیزی امکان دارد. امید همیشه وجود دارد، حتی اگر شرایط سخت باشد. وقتی شما این پیراهن را به تن می کنید، مسئولیتی روی دوش تان است. ما می دانیم که بازی سختی مقابل منچسترسیتی خواهیم داشت اما با این رویکرد که تشنه پیروزیت هستیم، پا به این بازی خواهیم گذاشت. این چیزی است که به هواداران خود بدهکار هستیم. ما نمی توانیم نتیجه را پیش بینی کنیم، اما تا آخرین لحظه خواهیم جنگید.

مدافع فرانسوی رئال مادرید همچنین در تمجید از هم تیمی و هموطنش که این فصل با به ثمر رساندن 21 گل کمک شایانی به کهکشانی های برای فتح اولین جام قهرمانی لالیگا در سه سال اخیر کرد، گفت: نمی توانم بگویم که این بهترین فصل بنزما بود، چون مدت طولانی است که او را می شناسم. مسرورم که کریم را اینچنین درخشان و مسرور می بینم. او در پستی سخت در اوج بازی خود است. بنزما نقش خود به عنوان رهبر خط حمله تیم را بر عهده گرفته است.

وی همچنین در تمجید از سرمربی فرانسوی کهکشانی ها که با بازگشتش به این تیم بار دیگر روحیه قهرمانی را در کهکشانی ها دمیده، بیان کرد: زیدان توانایی خاصی در انجام کارهای غیرممکن دارد و یک دوران حرفه ای استثنایی هم داشته است. او منبع درستی برای الهام دریافت است. روح زیدان به عنوان یک بازیکن همیشه با اوست. زیزو نیازی به صحبت کردن زیاد ندارد و وقتی این کار را انجام می دهد، باعث می شود تا بازیکنان برای جنگیدن به خودشان بیایند. این روش مربیگری زیدان است.

پرشین بلاگ: پرشین بلاگ | سیستم وبلاگ های پرشین

دور زمین: دور زمین: سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده!

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 6 مهر 1400 بروزرسانی: 6 مهر 1400 گردآورنده: yazdblog.ir شناسه مطلب: 1757

به "واران: تا آخرین لحظه با منچسترسیتی خواهیم جنگید، زیدان توانایی خاصی در انجام کارهای غیرممکن دارد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "واران: تا آخرین لحظه با منچسترسیتی خواهیم جنگید، زیدان توانایی خاصی در انجام کارهای غیرممکن دارد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید