هک اطلاعات 25 میلیون کاربر برنامه ریاضی مت - وی

به گزارش یزد بلاگ، اطلاعات و سوابق 25 میلیون نفر از کاربران یک برنامه ریاضی موسوم به مت - وی هک و در فضای مجازی منتشر شد. هکرها این اطلاعات را به فروش گذاشته اند.

هک اطلاعات 25 میلیون کاربر برنامه ریاضی مت - وی

به گزارش خبرنگار گروه علمی و دانشگاهی خبرنگاران به نقل از زددی نت، از دو هفته قبل اطلاعات شخصی کاربران اپلیکیشن ریاضی مت - وی در سایت های هکری برای فروش عرضه شده و بخشی از این اطلاعات حتی در کانال های تلگرامی برای فروش در دسترس قرار گرفته است.

مت - وی برای حل مسائل پیچیده ریاضی به کار می رود و ایمیل ها و کلمات عبور 25 میلیون کاربر آن سرقت شده است. اسم مستعار هکر این برنامه شاینی هانترز است و وی قبل از این به برنامه هایی مانند زوسک، ویش بون و توکوپیدا نیز نفوذ نموده و اطلاعات میلیون ها کاربر این برنامه ها را در فضای مجازی منتشر نموده بود.

این هکر تا به حال اطلاعات 200 میلیون کاربر برنامه های یادشده را سرقت نموده و تعیین نیست از این بابت چه مقدار پول به جیب زده است. ظاهرا هک برنامه مت - وی در ژانویه سال 2020 اجرا شده و هکر یادشده میخواهد کل اطلاعات مذکور را با دریافت 4000 دلار در دسترس علاقمندان قرار دهد. البته این پول باید در قالب ارزهای دیجیتال مانند بیت کوین پرداخت گردد.

نماشو: نماشو، طراحی سایت، سئو، چاپ و طراحی گرافیکی را به ما بسپارید.

منبع: خبرگزاری فارس
انتشار: 6 شهریور 1400 بروزرسانی: 6 شهریور 1400 گردآورنده: yazdblog.ir شناسه مطلب: 1331

به "هک اطلاعات 25 میلیون کاربر برنامه ریاضی مت - وی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هک اطلاعات 25 میلیون کاربر برنامه ریاضی مت - وی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید