هندبال باشگاه های آسیا، صادقی: الکویت حریف مهمی است، میزبانی عربستان خوب نیست

به گزارش یزد بلاگ، سرمربی تیم هندبال صنعت مس کرمان از بازی امروز تیمش مقابل نماینده یمن در مسابقات باشگاه های مردان آسیا به عنوان یک بازی آسان نام برد.

هندبال باشگاه های آسیا، صادقی: الکویت حریف مهمی است، میزبانی عربستان خوب نیست

به گزارش خبرنگاران، حمید صادقی در گفت وگو با روابط عمومی فدراسیون هندبال در مورد نخستین بازی تیمش در مسابقات هندبال باشگاه های مردان آسیا گفت: با توجه به اینکه می دانستیم یمن جزو کشورهای مطرح هندبال در آسیا نیست، بازی سنگینی مقابل القطن یمن نداشتیم و بچه ها به راحتی با برد از زمین خارج شدند.

وی اضافه نمود: چون بازی مقابل نماینده یمن سنگین نبود، به تمام بازیکنان تیم بازی دادم تا هم یک جلسه تمرینی خوب برای آنها باشد و هم حکم بازی تدارکاتی را داشته باشد.

صادقی با بیان اینکه از الکویت شناخت چندانی نداریم، ادامه داد: الکویت حریف مهمی برای ما است. بازی امروز این تیم مقابل الوحده عربستان را به طور کامل بازبینی و بررسی می کنیم تا فردا بتوانیم بازی خوبی مقابل این تیم داشته باشیم.

وی با شکایت از میزبانی عربستان اعلام کرد: از میزبانی عربستان راضی نیستم و در حمل و نقل مسائل زیادی است. درباره میزبانی تقریباً همه تیم ها در جلسه هماهنگی مسابقات اعتراض داشتند و صحبت هایی نموده ایم و قول هایی برای حل مسائل داده شده است.

ر

نماشو: نماشو، طراحی سایت، سئو، چاپ و طراحی گرافیکی را به ما بسپارید.

اسلیم فا: اسلیم فا: مجله دوخت و دوز، طراحی لباس و انتخاب لباس

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 6 مهر 1400 بروزرسانی: 6 مهر 1400 گردآورنده: yazdblog.ir شناسه مطلب: 4043

به "هندبال باشگاه های آسیا، صادقی: الکویت حریف مهمی است، میزبانی عربستان خوب نیست" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هندبال باشگاه های آسیا، صادقی: الکویت حریف مهمی است، میزبانی عربستان خوب نیست"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید