لیگ قهرمانان آسیا، پیروزی پرگل شارجه امارات و السد قطر

به گزارش یزد بلاگ، تیم های شارجه امارات و السد قطر در چارچوب هفته سوم از مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا حریفان شان را شکست دادند.

لیگ قهرمانان آسیا، پیروزی پرگل شارجه امارات و السد قطر

همراه ما باشید و با تور دوحه از مروارید خلیج فارس دیدن کنید و زیبایی های شهر دوحه را در خاطراتتان ثبت کنید.

به گزارش خبرنگاران، در ادامه دیدارهای گروه B لیگ قهرمانان آسیا سه شنبه شب تیم شارجه امارات با نتیجه 4 بر یک از سد پاختاکور ازبکستان گذشت. خالد باوزیر (10)، سالم صالح (26)، کایو (58) و لوانزینیو (66) زننده گل های شارجه در این بازی بودند. تک گل پاختاکور نیز توسط دراگان کران در دقیقه 21 به ثمر رسید.

در جدول رده بندی گروه B لیگ قهرمانان آسیا تیم شارجه امارات با هفت امتیاز صدرنشین است. تیم های تراکتور ایران (سه امتیاز)، نیروی هوایی عراق (دو امتیاز) و پاختاکور ازبکستان (دو امتیاز) نیز رده های دوم تا چهارم را در اختیار دارند.

همچنین در گروه C لیگ قهرمانان آسیا تیم السد قطر به پیروزی 3 بر یک برابر الوحدات اردن دست یافت. سه گل السد را بغداد بونجاح (2)، بوعلام خوخی (9) و حسن الهیدوس (26) زدند. تک گل تیم اردنی نیز توسط احمد سمیر در دقیقه 63 و از روی نقطه پنالتی وارد دروازه السد شد.

در جدول رده بندی گروه C لیگ قهرمانان آسیا تیم های النصر عربستان و فولاد ایران با امتیاز مشابه (پنج امتیاز) اول و دوم هستند، السد چهار امتیازی در صندلی سوم قرار گرفته است و الوحدات اردن یک امتیازی نیز قعرنشین است.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 6 اردیبهشت 1400 بروزرسانی: 6 اردیبهشت 1400 گردآورنده: yazdblog.ir شناسه مطلب: 3712

به "لیگ قهرمانان آسیا، پیروزی پرگل شارجه امارات و السد قطر" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "لیگ قهرمانان آسیا، پیروزی پرگل شارجه امارات و السد قطر"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید