همکاری دانشگاه صنعتی امیرکبیر با دانشگاه بصره کلید خورد

به گزارش یزد بلاگ، در جلسه ای که با حضور مسئولان دانشگاه امیرکبیر برگزار گردید نحوه همکاری آموزشی این دانشگاه با دانشگاه بصره مورد آنالیز نهاده شد.

همکاری دانشگاه صنعتی امیرکبیر با دانشگاه بصره کلید خورد

به گزارش گروه دانشگاه خبرنگاران، امیر گل رو مدیرهمکاری های علمی و بین المللی دانشگاه صنعتی امیرکبیر در جلسه آنالیز همکاری دانشگاه صنعتی امیرکبیر و دانشگاه بصره گفت: دانشگاه های صنعتی امیرکبیر و بصره بسیار مشتاق به همکاری مشترک هستند که برای تحقق این امر باید برنامه ریزی صورت گیرد.

وی اضافه نمود: دانشگاه صنعتی امیرکبیر دارای تجهیزات و زیرساخت های علمی و آموزشی بسیار قوی است که می تواند در این زمینه ها با دانشگاه بصره همکاری کند.

مدیر همکاری های علمی و بین المللی دانشگاه صنعتی امیرکبیر اظهار کرد: موارد همکاری مشترک دو دانشگاه ها طی هفته های آینده در قالب جلسات مجازی پیگیری خواهد شد.

گل رو تاکید نمود: دانشگاه صنعتی امیرکبیر می تواند در زمینه تبادل استاد و دانشجو، تجهیز آزمایشگاه و فعالیت های علمی و آموزشی با دانشگاه بصره همکاری کند.

وی توضیح داد: همچنین ضروری است برای پیگیری ارتباط میان دو دانشگاه دفتر مشترک نیز راه اندازی گردد. این دانشگاه در زمینه همکاری مشترک با دانشگاه بصره بسیار جدی است و ضروری است با برنامه ریزی دقیق زمینه همکاری بین دو دانشگاه مشخص گردد.

ماجد نماینده دانشگاه بصره نیز در این جلسه گفت: پس از مشخص زمینه همکاری مشترک دو دانشگاه ضروری است برای پیگیری برنامه ها نمایندگان دو دانشگاه مشخص شوند.

وی اضافه نمود: درحال حاضر این دانشگاه با دانشگاه های فردوسی مشهد و علوم پزشکی ایران درحال فعالیت مشترک است که امیدواریم به زودی فعالیت های مشترک با دانشگاه صنعتی امیرکبیر نیز شکل گیرد.

نماینده دانشگاه بصره اظهار کرد: ما علاقه داریم که ارتباط علمی و آموزشی گسترده ای با دانشگاه های جمهوری اسلامی ایران داشته باشیم بنابراین امیداوریم هرچه سریعتر در رشته های مهندسی خود از ظرفیت دانشگاه صنعتی امیرکبیر استفاده کنیم.

ماجد در انتها خاطر نشان کرد: برنامه داریم از اساتید دانشگاه صنعتی امیرکبیر به عنوان اساتید مدعو در این دانشگاه استفاده کنیم. همچنین برنامه داریم با یاری دانشگاه صنعتی امیرکبیر رشته های جدید در مقاطع تحصیلات تکمیلی را راه اندازی کنیم.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 10 تیر 1400 بروزرسانی: 10 تیر 1400 گردآورنده: yazdblog.ir شناسه مطلب: 3999

به "همکاری دانشگاه صنعتی امیرکبیر با دانشگاه بصره کلید خورد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "همکاری دانشگاه صنعتی امیرکبیر با دانشگاه بصره کلید خورد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید