هجوم بیت کوین بازهای چینی به تگزاس

به گزارش یزد بلاگ، دولت چین به مقابله جدی با استخراج کنندگان بیت کوین پرداخته و به همین دلیل گفته می گردد بسیاری از علاقمندان به این کار در حال مهاجرت به تگزاس آمریکا هستند.

هجوم بیت کوین بازهای چینی به تگزاس

با ما همراه باشید و با تور ارزان چین از شگفت انگیزترین کشور دنیا دیدن کنید بر روی دیوار چین سلفی بگیرید، از قصر ممنوعه دیدن کنید و در خیابان شانگهای پیشرفته ترین آسیا قدم بزنید.

به گزارش خبرنگار گروه علم و پیشرفت خبرنگاران به نقل از سی ان بی سی، انتقال گسترده بیت کوین بازهای چینی به تگزاس در محافل فعال در این زمینه به مهاجرت عظیم جویندگان معادن در آمریکا در 150 سال قبل برای یافتن طلا تشبیه شده است.

تگزاس محلی ایده آل برای مهاجرت بیت کوین بازهاست و دلیل آن استفاده گسترده از انرژی های خورشیدی و باد در این منطقه برای فراوری برق است. از سوی دیگر بازار زیرزمینی بیت کوین و سایر ارزمزها در این منطقه رواج دارد. بعلاوه تگزاس در زمینه استفاده از رمزارزها هم سیاست ملایم تری دارد.

در حال حاضر بیش از نیمی از جمعیت استخراج نمایندگان بیت کوین در دنیا در چین زندگی می نمایند. اما چین از این شرایط شاد نیست و از مهاجرت آنها به بخش های دیگر دنیا استقبال می نماید. مصرف میزان زیادی برق که برای مصرف نمایندگان بخش های خانگی و صنعتی مشکل ایجاد می نماید، از جمله عوامل مخالف دولت چین با استخراج شدید بیت کوین در این کشور است.

منبع: خبرگزاری فارس
انتشار: 6 مرداد 1400 بروزرسانی: 6 مرداد 1400 گردآورنده: yazdblog.ir شناسه مطلب: 4216

به "هجوم بیت کوین بازهای چینی به تگزاس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هجوم بیت کوین بازهای چینی به تگزاس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید