هتل سیمرغ فیروزه؛ اقامت در نزدیکی مراکز تفریحی و دیدنی مشهد، عکس

به گزارش یزد بلاگ، هتل سیمرغ فیروزه مشهد در سال 1393 تاسیس شده است. این هتل دارای 11 طبقه و 69 باب سوئیت است و جزو هتل های سه ستاره مجهز در شهر مقدس مشهد به شمار می رود. این هتل زیبا در خیابان دانش غربی قرار گرفته است و دسترسی آسانی به خیابان امام رضا دارد، بدین جهت به حرم مطهر امام رضا به راحتی و در عرض 5 دقیقه دسترسی خواهید داشت. علاوه بر حرم، به راحتی می توانید به مراکز تفریحی و جاهای دیدنی مشهد نیز دسترسی داشته باشید.

هتل سیمرغ فیروزه؛ اقامت در نزدیکی مراکز تفریحی و دیدنی مشهد، عکس

همچنین Simorgh Firouzeh Hotel در انتهای بازار سرشور واقع شده است و همین دلیل باعث جذب گردشگران شده و این هتل را برای اقامتشان انتخاب می نمایند، این بازار یکی از بازارهای تاریخی مشهد است و رنگ و بوی مشهد قدیم را از این بازار می توانید حس کنید.

هتل سیمرغ فیروزه مشهد دارای مدرن ترین طراحی است و در زیباترین شکل ممکن آماده ارائه خدمت رسانی هستند و کارکنان این هتل با گشاده رویی به استقبال گردشگران می فرایند.

امکانات کلی و عمومی هتل سیمرغ فیروزه مشهد

از امکانات موجود در هتل سیمرغ فیروزه می توان به رستوران، کافی شاپ و سالن چند منظوره اشاره نمود. همچنین امکانات دیگر وجود سالن کنفرانس و اتاق جلسات کاری برای کسانی است که به قصد سفرکاری راهی مشهد شده اند و در ادامه نیز می توان به اینترنت رایگان در لابی، گشت و گذار با هزینه اضافی، فروشگاه صنایع دستی و سوغاتی فروشی، دستگاه واکس کفش، خدماتی نظیر لباسشویی و خشکشویی و اتو نیز با هزینه جداگانه دسترسی داشت.

کافی شاپ موجود در لابی این هتل به صورت 24 ساعته دایر بوده و می توانید نوشیدنی های خوشمزه نوش جان کنید. در صورت لزوم می توانید وسایل و چمدان هایتان را با خیال راحت به بخش اتاق چمدان بسپارید. علاوه بر همه اینها سرویس ترانسفر رایگان به حرم مطهر وجود دارد که در ساعات مشخصی در طی شبانه روزی حرکت می نماید.

پارکینگ هتل سیمرغ فیروزه مشهد مخصوص کسانی است که با ماشین شخصی سفر می نمایند. زمان تحویل اتاق ها ساعت 12 ظهر و زمان تخلیه نیز 2 ظهر است، بنابراین در هنگام خرید بلیط هواپیما مشهد این ساعت ها را مد نظر قرار دهید.

اتاق های هتل

اتاق های هتل سیمرغ فیروزه در مشهد عبارتند از اتاق دوتخته بدون ظرفیت اضافی، اتاق دوتخته با ظرفیت یک نفر اضافی، اتاق سه تخته با ظرفیت یک نفر اضافی، آپارتمان رویال چهارتخته با ظرفیت 2 نفر اضافی، سوئیت آتریوم چهار تخته با ظرفیت 2 نفر اضافی، سوئیت جونیور دو تخته با ظرفیت دو نفر، سوئیت سینیور 3 تختخوابه با ظرفیت 2 نفر اضافی، سوئیت یکخوابه امپریال 5 تخته با ظرفیت 2 نفر اضافی، سوئیت دوخوابه شش تخته VIP با ظرفیت 1 نفر اضافی.

امکانات اتاق های هتل

اتاق های این هتل تهویه مطبوع داشته و به صورت روزانه و رایگان نظافت می شوند. از امکانات اتاق های هتل سیمرغ فیروزه می توان به کمد لباس، تلویزیون، تلفن، مینی بار غیر رایگان، سیستم سرمایشی و گرمایشی، مبلمان، رخت آویز و یخچال و تلفن، چای ساز، میز آرایش، میز اتو اشاره نمود. همچنین در هر یک از اتاق ها می توانید به حمام های اختصاصی دسترسی داشته باشید و حمام های موجود در اتاق ها نیز شامل دوش، توالت ایرانی و فرنگی، سشوار، دمپایی و لوازم بهداشتی هستند.

رستوران هتل

رستوران هتل در طبقه هشتم واقع شده است و چشم انداز زیبایی رو به حرم امام رضا دارد و در این رستوران زیبا و تمیز می توانید انواع غذاهای ایرانی و فرنگی سفارش دهید. غذاها در این رستوران کیفیت مطلوبی دارند و نحوه سفارش دهی در رستوران این هتل بدین صورت است که از میان چندین غذای پیشنهاد شده انتخاب می کنید.

فاصله هتل سیمرغ فیروزه مشهد تا جاذبه های دیدنی نزدیک

فاصله تا موزه مردم شناسی مشهد: 2 کیلومتر

فاصله تا بازار امام رضا: 2 کیلومتر

فاصله تا گنبد خشتی: 3.2 کیلومتر

فاصله تا حرم مطهر: 3.4 کیلومتر

فاصله تا خانه تاریخی داروغه: 3.5 کیلومتر

فاصله تا آرامگاه نادرشاه افشار: 3.6 کیلومتر

فاصله تا پارک کوهسنگی: 7 کیلومتر

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: گردشبان
انتشار: 6 مهر 1400 بروزرسانی: 6 مهر 1400 گردآورنده: yazdblog.ir شناسه مطلب: 3523

به "هتل سیمرغ فیروزه؛ اقامت در نزدیکی مراکز تفریحی و دیدنی مشهد، عکس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هتل سیمرغ فیروزه؛ اقامت در نزدیکی مراکز تفریحی و دیدنی مشهد، عکس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید