نخستین مسابقه مجازی تئاتر کاغذی

به گزارش یزد بلاگ، تهران (پانا) - پردیس تئاتر تهران در این روزهای زمستانی با برگزاری مسابقه مجازی تئاتر کاغذی پذیرای آثار بچه ها و نوجوانان است.

نخستین مسابقه مجازی تئاتر کاغذی

به گزارش روابط عمومی پردیس تئاتر تهران، حسین عالم بخش رییس پردیس تئاتر تهران ضمن اعلام خبر فوق اضافه کرد: این مسابقه ویژه بچه ها و نوجوانان تدارک دیده شده و با شعار شادی و نشاط در خانواده برگزار می گردد.

وی همچنین اضافه کرد: در این روزهای سخت که ضروری است در راستای مبارزه با بیماری کرونا حضور خانواده ها در اماکن عمومی به حد اقل برسد از یکسو و لزوم غنی سازی اوقات فراغت بچه ها و نوجوانان از سوی دیگر مارا بر آن داشت تا اقدام به طراحی و برگزاری مسابقه مجازی شاد و مفرح تئاتر کاغذی کنیم.

این مدیر هنری در قسمت دیگری از سخنانش ضمن ارائه توضیحاتی در مورد شناسنامه این جشنواره اعلام داشت: فراخوان این جشنواره در پورتال پردیس تئاتر تهران به آدرس pardistheater.irدرج شده که حاوی توضیحات کافی در مورد این جشنواره است.

وی در ادامه ضمن تاکید بر مطالعه دقیق این فراخوان اذعان داشت در این راستا در حدود ده دقیقه فیلم آموزشی تهیه شده است که در سایت مذکور بارگذاری شده است که شامل معرفی جشنواره، نحوه ساخت عروسک و نحوه ساخت دکور است.

رئیس پردیس تئاتر تهران در سرانجام اظهاراتش ضمن ابراز امیدواری نسبت به تاثیرات مثبت این جشنواره در ارتباط بین والدین و فرزندان در این روزهای سخت کرونایی بر شعار همیشگی پردیس تئاتر تهران اینجا چراغی روشن است تاکید و این مجموعه را یک مرکز حرفه ای تئاتر برای مردم و متعلق به عموم شهروندان شهر تهران مطرح کرد.

منبع: خبرگزاری پانا
انتشار: 18 فروردین 1400 بروزرسانی: 18 فروردین 1400 گردآورنده: yazdblog.ir شناسه مطلب: 3588

به "نخستین مسابقه مجازی تئاتر کاغذی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نخستین مسابقه مجازی تئاتر کاغذی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید