ناگلسمان: برترین بازی مان را مقابل هرتا به نمایش گذاشتیم، لواندوفسکی بین خطوط فوق العاده است

به گزارش یزد بلاگ، سرمربی تیم فوتبال بایرن مونیخ از عملکرد شاگردانش مقابل هرتابرلین راضی است و از مهاجم لهستانی اش تمجید ویژه ای کرد.

ناگلسمان: برترین بازی مان را مقابل هرتا به نمایش گذاشتیم، لواندوفسکی بین خطوط فوق العاده است

به گزارش خبرنگاران، یولیان ناگلسمان که شاگردانش شب گذشته (شنبه) در هفته سوم بوندس لیگای آلمان با نتیجه 5 بر صفر هرتابرلین را در هم کوبیدند و به رده دوم جدول رده بندی این رقابت ها صعود کردند، پس از این بازی گفت: خیلی خوشحالم، ما برترین بازی مان را به نمایش گذاشتیم و بازیکنان تعویضی هم که وارد زمین شدند، به تیم انرژی بیشتری بخشیدند.

وی بعلاوه در تمجید از مهاجم لهستانی اش که در این بازی هت تریک کرد، گفت: لواندوفسکی بازیکنی است که بین خطوط فوق العاده است. او مهاجمی کلاسیک نیست و در مقابل خیلی انعطاف پذیر است و می خواهد همواره گلزنی کند. روبرت همواره گوش می نماید و سعی می نماید بسیاری از موارد را در بازی اش به اجرا در بیاورد.

سرمربی بایرن مونیخ بعلاوه در تمجید از هافبک نفوذی 18 ساله اش که در این ملاقات گل سوم تیمش را به ثمر رساند، گفت: جمال موسیالا بازیکن فوق العاده باکیفیتی است. او ذهنیت فوتبال خیابانی را دارد و سعی می کنم این ذهنیت او را تقویت کنم. جمال می داند که هنوز پتانسیل زیادی برای شکوفایی دارد.

ناگلسمان بعلاوه درباره احتمال اضافه شدن مارسل سابیترز از لایپزیگ به تیم تحت هدایتش گفت: هیچ انتظاری در این زمینه ندارم، بنابراین اگر هم اتفاقی نیفتاد ناامید نمی شوم. اگر چیزی برای اعلام کردن وجود داشته باشد، آن را اعلام خواهیم کرد.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 9 شهریور 1400 بروزرسانی: 9 شهریور 1400 گردآورنده: yazdblog.ir شناسه مطلب: 4426

به "ناگلسمان: برترین بازی مان را مقابل هرتا به نمایش گذاشتیم، لواندوفسکی بین خطوط فوق العاده است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ناگلسمان: برترین بازی مان را مقابل هرتا به نمایش گذاشتیم، لواندوفسکی بین خطوط فوق العاده است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید