مهلت ثبت نام دوره های بدون آزمون کاردانی نظام نو تمدید شد

به گزارش یزد بلاگ، مهلت ثبت نام مرحله پذیرش دانشجو صرفاً براساس سوابق تحصیلی معدل کل دیپلم مقطع کاردانی نظام تازه دانشگاه فنی و حرفه ای و مؤسسات آموزش عالی غیردولتی- غیرانتفاعی تمدید شد.

مهلت ثبت نام دوره های بدون آزمون کاردانی نظام نو تمدید شد

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرنگاران، براساس اطلاعیه سازمان سنجش آموزش کشور با توجه به اعلام اصلاحات نو برای مرحله پذیرش با سوابق تحصیلی معدل کل دیپلم مقطع کاردانی نظام نو دانشگاه فنی و حرفه ای و مؤسسات آموزش عالی غیردولتی- غیرانتفاعی بهمن ماه سال 1400 مهلت ثبت نام و انتخاب رشته برای این مرحله تمدید شد.

درحقیقت متقاضیان می توانند تا انتها روز دوشنبه 29 آذرماه 1400 نسبت به ثبت نام و انتخاب رشته در این مرحله از پذیرش اقدام نمایند. متقاضیان ضرورت دارد که در مهلت در نظر گرفته شده و پس از مطالعه دقیق اطلاعیه ثبت نام و انتخاب رشته مذکور به درگاه اطلاع رسانی سازمان سنجش آموزش کشور مراجعه نموده و نسبت به ثبت نام و انتخاب رشته در این مرحله از پذیرش اقدام نمایند.

در ضمنً آن دسته از متقاضیانی که قبلاً نسبت به انتخاب کدرشته محل های تحصیلی اقدام کردند، می توانند در صورت تمایل تا تاریخ فوق، نسبت به مشاهده و یا ویرایش کدرشته محل های انتخابی خود اقدام نمایند.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 12 اسفند 1400 بروزرسانی: 12 اسفند 1400 گردآورنده: yazdblog.ir شناسه مطلب: 4722

به "مهلت ثبت نام دوره های بدون آزمون کاردانی نظام نو تمدید شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مهلت ثبت نام دوره های بدون آزمون کاردانی نظام نو تمدید شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید